روند خدمات رسانی به زائران در مرز شلمچه منظم است / شرایط خدمات رسانی به زائران نسبت به سال گذشته بهتر شده است

فتاح، روند خدمت‌رسانی در پایانه مرزی شلمچه را منظم خواند و گفت: شرایطی که مشاهده شد مناسب و خدمت رسانی در حال انجام است، در این گرما و رطوبت موجود در شلمچه، موضوع تأمین آب بسیار مهم بود که با هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «پرویز فتاح» شامگاه (دوشنبه ۱۳ شهریورماه) در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی موکب بنیاد مستضعفان در پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدیدی پیش از این از مرز چذابه صورت گرفت که شرایط را نسبت به سال گذشته بهتر ارزیابی کردیم چراکه هماهنگی و زیرساخت‌های موجود از سال گذشته خیلی بهتر شده بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با تأکید بر نظر مثبت زائران در خصوص امکانات ارائه شده در مرزهای خوزستان، گفت: خیلی از مشکلاتی که وجود دارد در آن سوی مرز است که از عهده ما خارج است.

وی روند خدمت‌رسانی در پایانه مرزی شلمچه را منظم خواند و تصریح کرد: شرایطی که مشاهده شد مناسب و خدمت رسانی در حال انجام است، در این گرما و رطوبت موجود در شلمچه، موضوع تأمین آب بسیار مهم بود که با هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فتاح با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در تأمین آب وجود ندارد، یاد آور شد: از این موضوع اطمینان حاصل شد و در انبارها نیز برای موارد اضطرار، آب در نظر گرفته شده و در کانکس‌ها و مواکب نیز آب خنک به صورت مستمر و بدون وقفه در حال توزیع است.

وی با اشاره به اینکه ورود زائران به خاک کشور از خروج آنها پیشی گرفته است، گفت: برای رفاه حال زائران در برگشت پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته و سایر اقلام خوراکی مثل غذا و نوشیدنی‌های خنک نیز تأمین شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با بیان اینکه بر اساس توافقات صورت گرفته تا پایان ماه صفر و تا آخرین زائر این بنیاد به ارائه خدمات به زائران ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: تعهد بنیاد در ستاد اربعین تأمین ۴۰ میلیون بطری آب بوده است که کاملاً تهیه و تدارک دیده شده است. البته بخشی از این تعهد نیز به مسیر پیاده‌روی زائران تخصیص یافته، ضمن اینکه تمامی این اقلام از کارخانجات بنیاد تهیه شده و در مرزهای کشور توزیع شده است.

کد خبر 1623094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha