۱۴ موکب پذیرای زائران پیاده روی حرم تا حرم هستند

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: با توجه به اربعین حسینی و برگزاری پیاده روی حرم تا حرم، ۱۴ موکب به نام چهارده معصوم اهل بیت(ع) پذیرای زائران پیاده روی در طی مسیر هستند.

حجت الاسلام محمد معلم- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: همایش پیاده روی بزرگ حرم تا حرم عصر فردا چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از محل امام زاده نقی الهادی(ع) شیروان شروع می شود و تا امام زاده حمزه رضا(ع) واقع در شهر زیارت به طول پنج کیلومتر ادامه دارد.

وی با اشاره به این حرکت بزرگ دینی، فرهنگی و مذهبی هه ساله خاطرنشان کرد: امسال جهت ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده، ۲۰ روستا جهت پذیرایی میوه در طول مسیر پیش بینی شده است،  با توجه به استقبال خوب و گسترده مردم همانند سال های گذشته چندین ایستگاه صلواتی استقرار خواهد یافت.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: همه ساله از همه قشر و در سن های مختلف در این همایش بزرگ شرکت می کنند و بیشترین اعضای پیاده روی جوانان هستند که نشان دهنده عشق، علاقه و ادرات آنان به ائمه اهل بیت(ع)، سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از شهدای کربلا است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در خصوص واقعه عاشورا و اربعین حسینی اضافه کرد: مردم ایران از اعتقادات دینی و مذهبی بالایی برخوردارند و آگاهی و بصیرت آنان موجب شده تا هیچ گاه فریب دشمن و ترفندهای آنان که قصد کمرنگ کردن اعتقادات دینی و اسلامی و گمراه کردن جوانان را دارند نخورند و هر سال شاهد برگزاری حضور پرشور و گسترده مردم و برگزاری باشکوه تر مراسم اربعین و ایام محرم و صفر هستیم.

 حجت الاسلام معلم بیان کرد: مردم ایران فرهنگ غرب زده را قبول نداشته و ندارند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و الگوگیری از ائمه اهل بیت(ع) و شهدای گرانقدر هر روز محکم تر پای ارزش های نظام و اسلام ایستادگی خواهند کرد تا مبادا دست بیگنگان متجاوز به این کشور باز شود.

کد خبر 1623129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha