پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب شهید حججی کرمانشاه

آزادی بدربانی گفت: جوانان پرشور کانون فرهنگی هنری عصر ظهور با برپایی موکب تحت عنوان شهید حججی از زوار اربعین حسینی پذیرایی کردند.

حامد آزادی بدربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کانون مساجد و مساجد ،گفت: این مراکز با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندسازی نیروهای جوان کشور برای حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی تشکیل شده‌اند و انتظام بخشی و کیفی سازی اقدامات فرهنگی مهمترین دستاوردهای تعریف شده برای این کانون‌ها است.

مدیر کانون فرهنگی هنری عصر ظهور کرمانشاه افزود : کانون مساجد از ارکان مهم  مساجد است و مشارکت نوجوانان، جوانان و جذب مشارکت مردمی در اولویت  برنامه‌های کانون‌های مساجد قرار گیرد.

پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب شهید حججی کرمانشاه

خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی، هنری مساجد قوی‌ترین و مهم ترین مآمن حضور جوانان و نوجوانان پاک و عاشق اسلام و انقلاب اسلامی است که این مراکز فرهنگی بستری برای رشد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اعتقادی آن ها است. 
 

آزادی بدربانی با اشاره به فعالیت این کانون در طول سال ،تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزش قرآن ،احکام ، روانخوانی قرآن، برپایی نماز جماعت در مسجد، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری مراسمات اعیاد و سوگواری ها، برپایی مراسم شب های قدر ، برگزاری سه شنبه های تکریم، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مسجد، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری اردوهای فرهنگی و هنری  از شاخص ترین برنامه های این کانون است.

پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب شهید حججی کرمانشاه

مدیر کانون فرهنگی هنری عصر ظهور در مسجد مقداد کرمانشاه اظهار کرد:با توجه ایام ماه صفر و اربعین این مسجد و جوانان پرشورکانون اقدام به برپایی موکبی با عنوان موکب شهید حججی از زوار اربعین حسینی پذیرایی کردند  همچنین در این موکب اسکان از زوار نیز انجام شد.

پذیرایی از زائران اربعین حسینی در موکب شهید حججی کرمانشاه

کد خبر 1623214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha