شهرداری آبادان در ایام اربعین امسال خدمات مناسب و بهتری را به زائران ارائه داد

جمالی‌نژاد، با اشاره خدمات شهرداری آبادان در ایام اربعین حسینی، گفت: شهرداری آبادان در ایام اربعین با ایجاد زیرساخت‌های مناسب خدمات شایسته‌ای را در این ایام به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «مهدی جمالی‌نژاد» امروز (سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه) در حاشیه بازدید وزیر کشور از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه طی ۱۰ ماه گذشته در شهر آبادان پروژه‌های عمرانی متعددی اجرایی شده است.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور، افزود: زیرساخت‌های این شهر بدلیل جنگ تحمیلی از بین رفته که نیاز به ساماندهی دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری آبادان خیز بلندی در پروژه‌های عمرانی برداشته است، تصریح کرد: آبادان برای دگرگونی در سیما و منظر شهری، نیاز به جهش همه جانبه و بودجه مناسب دارد.

جمالی‌نژاد، حضور بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت‌ها را بسیار تاثیرگذار دانست و بیان کرد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تحولات عظیم را ایجاد کند.

وی یاد آور شد: ورود بخش خصوصی به پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌ها می‌تواند آبادان را به گذشته خوب خود بازگرداند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و همیاری‌های کشور، با بیان اینکه شهرداری آبادان باید به دنبال جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی باشد، خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه گذاران به شهر آبادان و ایجاد تحول زیرساختی در این شهر قطعا آبادانی‌هایی که پس از جنگ تحمیلی به این شهر باز نگشتند حاضر به بازگشت خواهند شد.

وی به حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان نیز اشاره کرد و ابراز داشت: پس از اتفاق ناگوار ریزش ساختمان متروپل، توجه و نگاه‌ها به آبادان از سوی دولت بیشتر شده و اعتبارات و امکانات مناسبی به این شهر اختصاص داده شد.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری آبادان در ایام اربعین حسینی امسال خدمات مناسب و بهتری را نسبت به سال های گذشته برای سهولت در تردد زائران اربعین حسینی انجام داده است، عنوان کرد: شهرداری آبادان در ایام اربعین با ایجاد زیرساخت‌های مناسبی همچون نصب مه‌پاش و سایبان، احداث کندرو، احداث سرویس بهداشتی و حمام، استقرار ۱۵ دستگاه اتوبوس برای جابجایی رایگان زوار از پارکینگ مرز سلمچه تا نقطه صفر مرزی و خرید ماشین‌الات و ۲ دستگاه یخ ساز، خدمات شایسته‌ای را در این ایام ارائه داد. 

کد خبر 1623225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha