جاذبه حسینی کوهنوردان جامانده اربعین را راهی حرم امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه کرد

مسلم مقبلی گفت: در آستانه اربعین حسینی کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین با شعار حرم تا حرم راه اندازی شد.

مسلم مقبلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت اربعین حسینی، گفت: در آستانه اربعین حسینی کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین با شعار حرم تا حرم راه اندازی شد.

مسئول گروه کوهنوردی ساردوئیه افزود: این کاروان پیاده روی به عشق سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و به یاد کاروان اسرای کربلا و سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی حرکت خود را از روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه از حرم مطهر شهدای گمنام شهر جیرفت آغاز کرده است.

 وی با اشاره به این امسال برای چهارمین سال متوالی است که در قالب کاروان جاماندگان اربعین پیاده روی می کنیم، بیان کرد: کاروان پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی گروه کوهنوردی ساردوئیه مسیری تقریبا به طول ۹۰  کیلومتر را با پای پیاده در مدت ۲ روز طی می‌کند تا به بقع متبرکه امامزاده سید سلطان احمد ساردوئیه برسد. 

مقبلی با بیان اینکه در مسیر حرکت از گردنه های پر و پیچ و خم کوهستانی دلفارد عبور می کنیم، ابراز کرد: شب اول در منطقه اسلام آباد دلفارد اتراق کردیم و امشب نیز در سیف آباد سربیژن اتراق می کنیم و فردا صبح زود برای طی مسیر پیاده روی حرکت خواهیم کرد.

مسئول گروه کوهنوردی ساردوئیه اظهار کرد: فردا ساعت ۶ صبح بانوان نیز می توانند به کاروان پیاده روی جاماندگان گروه کوهنوردی ساردوئیه بپیوندند و مسیر سر بیژن تا حرم مطهر سید سلطان احمد که ۲۵ کیلومتر است را با پای پیاده طی کنند.

مسئول گروه کوهنوردی ساردوئیه عنوان کرد: ان شاءالله فردا ساعت ۱۳ در حرم مطهر امامزاده سید سلطان احمد حضور می یابیم و به جمع عزاداران حسینی خواهیم پیوست.

کد خبر 1623255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha