پروژه راه آهن زاهدان - بیرجند - مشهد مهمترین مسیر ریلی کشور است

آیت الله رئیسی گفت: پروژه راه آهن زاهدان - بیرجند -مشهد مهمترین مسیر ریلی است که امروز به برکت نام امام حسین(ع) عملیات اجرایی آن آغاز می شود و بودجه و اعتبارات این طرح تامین شده است و کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدابراهیم رئیسی-رئیس جمهور-صبح امروز چهارشنبه (۱۵ شهریور) در بدو ورود به استان خراسان جنوبی و در حاشیه آغاز عملیات زیرسازی پروژه راه آهن زاهدان- زابل- بیرجند-مشهد اظهار داشت: این مسیر از چابهار و زاهدان شروع می شود و مهم ترین مسیر ریلی کشور است که انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: امروز به برکت نام امام حسین علیه السلام این عملیات را در بیرجند آغاز خواهیم کرد و امیدواریم زودتر از زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد و مردم خراسان جنوبی بتوانند از برکات این طرح بهره مند شوند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه مقدمات پروژه راه آهن نهبندان- بیرجند-قاین-یونسی فراهم شده است، ادامه داد: بودجه و اعتبارات لازم براس اجرای این پروژه تامین شده و پیمانکاران آن مشخص شده است و کار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت و زودتر از موعد به سامان خواهد رسید.

رییس جمهور در پایان عنوان داشت: امیدواریم بتوانیم این طرح ریلی را زودتر از موعد به بهره برداری برسانیم چرا که بسیار گره گشا برای حمل مسافر و انتقال بار و اتصال شمال به جنوب خواهد بود.

کد خبر 1623273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha