دشمنان نظام ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی را به گور خواهند برد

مولوی عبداللهی گفت: دشمنانی که حربه اختلاف را برگزیدند و می‌خواهند بین مسلمانان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مولوی سید احمد عبداللهی – امام جمعه اهل سنت اسدیه- امروز (15 شهریور) همزمان با سفر رئیس جمهور به شهر اسدیه در جمع مردم این شهر اظهار کرد: دولت سیزدهم امروز دستور ابرپروژه ریلی شرق کشور را دادند که با این مهم دل مردم خراسان جنوبی را شاد کردند.

وی با بیان اینکه شما خود در این استان میزبان هستید چراکه علاوه بر رئیس جمهوری، نماینده مردم استان در خبرگان رهبری هم هستید، گفت: الحمدالله وحدت و امنیت دو نعمتی که در شهرستان درمیان داریم که دشمنان هرگز نخواستند آن را داشته باشیم.

مولوی عبداللهی گفت: دشمنان اسلام هرگز اتحاد ما را نخواستند. اهل بیت پیامبر (ص) جزو مشترکات ما است و محبت اهل بیت علیهم السلام جزو ایمان ما و در این خصوص روایت داریم.

وی گفت: دشمنانی که حربه اختلاف را برگزیدند و می‌خواهند بین مسلمانان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند این آرزو را به گور خواهند برد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه شکر می کنیم که با آن همه مشغله اما رئیس جمهور در بین مردم حضور پیدا کردند و این بالاترین شان و خدمت است، افزود: خاطرات شیرین خدمت رسانی شما به مردم استان هرگز فراموش نمی شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان درمیان هنوز هم خاطره شیرین شما در دوران تصدی قوه قضائیه برای کارخانه سیمان باقران را در ذهن دارند، همچنین استاندار و فرماندار در باب ارتباط مردمی و حضور بین مردم موفق عمل کردند و این نعمت است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: در دولت سیزدهم تاکنون 500 میلیارد تومان در شهرستان درمیان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه گازرسانی 100درصدی روستاها و شهرهای اسدیه انجام شده است، گفت: مردم از طرح نهضت ملی مسکن بسیار راضی هستند و جهاد آبرسانی و ساخت مسکن برای معلولان و مددجویان و توجه به عشایر و بیابان زدایی انجام شده است که ما قدردان این اقدامات هستیم.

مولوی عبدالهی گفت: مردم شیعه و سنی درمیان قدردان اقدامات دولت سیزدهم هستند.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات مردمی خواستار تامین اعتبار آسفالت روستایی و رفع نقاط حادثه خیز شد و گفت: باند دوم محور اسدیه- بیرجند اعتبار آن قطره چکانی است، تکمیل طرح های آبرسانی، برقراری سهمیه سوخت مرزنشینان، از مطابات است.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه کارخانه قند قهستان که از قدیمی ترین واحدهای تولیدی استان است که هشت سال است خوابیده و کارگران آن بیکار هستند که از خواسته های ما راه اندازی این واحد است، ادامه داد: از رسانه ها دنبال می کنیم که به دستور شما چه کارخانه هایی راه اندازی شدند این هم جزو مصوبات باشد.

وی در ادامه خواستار بازگشایی مرز میل 73 شد و گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، جوانان شما را دعا می کنند اما مبلغ بیمه به 25 میلیون تومان افزایش پیدا کرده که سنگین است.

مولوی عبدالهی در ادامه گفت: باید از نیروهای بومی برای پست های مدیریتی بیشتر استفاده شود.

وی همچنین ادامه داد: پمپ گاز سی ان جی نداریم و بخش خصوصی پای کار نمی آید تقاضا داریم دولت برای این مهم پای کار بیایید.

کد خبر 1623324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha