پیش بینی می شود روند بازگشت زائرین به کشور افزایش یابد

شعبانی گفت: انتظار می رود بعد از پایان مراسم اربعین در کشور عراق،روند بازگشت زائرین به کشور افزایش یابد.

علی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار اربعین حسینی از مرز خسروی ،گفت: تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: تردد زوار اربعین از مرز بین‌المللی خسروی از ۸۵۰ هزار نفر گذشت، و موج بازگشت زوار کماکان ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: با توجه به تعداد زواری که از مرز خسروی عبور کرده‌اند به نظر می‌رسد این تعداد دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای موج اصلی بازگشت این زوار که در آخر هفته خواهد بود، جوابگو است.

وی خاطر نشان کرد:برخی موکب‌ها ممکن است فعالیت خود را زودتر پایان دهند، اما موکب‌های اصلی چند روز بعد از مراسم اربعین همچنان برای خدمات‌رسانی به زوار فعال خواهند بود .

شعبانی تصریح کرد: علاوه بر اینکه اتوبوس‌های شهری در مرز خسروی، زائرین را به پایانه مرزی و مقاصد سطح شهر قصرشیرین منتقل می‌کنند، بخشی دیگر از اتوبوس‌های بین شهری به مقاصد استان‌های تهران، اردبیل، تبریز، قم، اراک تعبیه شده و مسافران را نیز منتقل می‌کنند، و نیز بخشی دیگر از اتوبوس‌ها بین شهری سپاه پاسداران، زوار را بصورت رایگان به شهر کرمانشاه جابجا می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: هرچند آمارها نیاز به جمع‌بندی دارد اما امسال شاهد اربعین پرشوری در مرز خسروی بودیم و از تمام نقاط کشور و حتی کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه مرز خسروی را برای این سفر مقدس انتخاب کردند.

کد خبر 1623332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha