کشاورزان جنوب کرمانی به پویش نذر حسین پیوستند

حجت الاسلام علیرضا فراشی ضمن تسلیت اربعین حسینی، از اجرای پویش نذر حسین خبر داد و گفت: در راستای این پویش تعدادی از کشاورزان جنوب کرمان بخشی از محصولات باغی خود همچون انار، سیب، تاکستان انگور و صیفی جات مثل خیار سبز را نذر امام حسین (ع) کردند.

حجت الاسلام علیرضا فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت اربعین حسینی، از اجرای پویش نذر حسین خبر داد و گفت: در راستای این پویش تعدادی از کشاورزان جنوب کرمان بخشی از محصولات باغی خود همچون انار، سیب، تاکستان انگور و صیفی جات مثل خیار سبز را نذر امام حسین (ع) کردند.

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه (س) جیرفت افزود: از امروز تا دو روز آینده ما در جوار مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به نیابت از این کشاورزان پذیرای عزاداران حسینی و زائران مرقد شهید سلیمانی هستیم.

وی بیان کرد: این کشاورزان امسال اربعین نتوانستند به پا بوس آقا امام حسین (ع) مشرف شوند و در کربلا نذر خود را ادا کنند اما با شرکت در پویش نذر حسین در خدمت رسانی به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با ما شریک شدند.

حجت الاسلام فراشی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از مسائل مهم جهان اسلام، زنده نگه داشتن یاد اربعین است و زنده نگه داشتن اربعین در خانه، محله و شهر ما باعث می شود تا یک حرکت عظیم شکل بگیرد و حتما امام حسین (ع) به ما نظر می کند.

امام جماعت مسجد و حسینیه روضه الرقیه (س) جیرفت اربعین را امتداد راه حضرت زینب (س) دانست و اظهار کرد: قطعا دل کشاورزانی که در روستاها زحمت می کشند و در این هوا عرق می ریزند و نان حلال در می آورند به دل زائرانی که به ایران بر می گردند و در مسیرشان به مزار شهید سلیمانی هم سر می زنند، گره خورده است.

وی عنوان کرد: امیدواریم ما با این کارهای کوچکی که به نیابت از این مردم انجام می دهیم بتوانیم برای ظهور امام زمان (عج) گره گشایی کنیم.

حجت الاسلام فراشی گفت: از مردم می خواهیم برای کشاورزانی که با دل و جان محصولات خود را بذل و بخشش کردند، دعا کنند تا گره مشکلات آنها باز شود.

کد خبر 1623353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha