توزیع چهار هزار غذای گرم بین جاماندگان اربعین حسینی در جویبار

لقمانپور از توزیع چهار هزار غذای گرم بین جاماندگان اربعین حسینی در روستای آیت محله کله بن آستانه جهان و سید رضا(ع) جویبار خبر داد و گفت: همچنین به همت اداره اوقاف و امورخیریه این شهرستان مراسم عزاداری اربعینی در جوار یادمان شهدای گمنام شورکا به همراه توزیع حلیم نذری برگزار می شود.

عبدالرضا لقمان‌پور- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: امروز مردم شریف جویبار  به یاد قدم های جابر در قالب بزرگترین تجمع جاماندگان اربعین حسینی در روستای آیت محله کله بن آستانه جهان و سید رضا(ع) با زائران اربعین هم نوا شدند.

وی از برپایی چند ایستگاه صلواتی در طول مسیر پیاده روی عزاداران حسینی به همراه مداحی و سخنرانی خبر داد و افزود: پذیرایی ناهار از تجمع کنندگان و دوستداران اهل بیت علیهم السلام نیز از دیگر برناهه های این اجتماع عزاداران حسینی بوده است.

لقمان پور با بیان اینکه این اجتماع در مسیر جاده جویبار به شهرستان سیمرغ روستای آیت محله کله بن خیابان شهید آزموده جنب پمپ بنزین مرحوم سروش پاکار برگزار شد، گفت: در این ویژه برنامه  ۱۰ موکب با همکاری ادارات برپا شد.

وی از برپایی غرفه کودکان به همراه نقاشی در توصیف ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) به همراه اهدا جوائز به کودکان خبر داد و یادآورشد: در مسیر پیاده روی جاماندگان حسینی ۴۰۰۰پرس غذای گرم بین عزاداران حسینی توزیع شد.

لقمانپور اضافه کرد: با همکاری اداره بهداشت اکیپ پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی و کنترل فشار خون با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه جویبار در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حضور داشتند.

وی خاطرنشان شد: همچنین بمناسبت اربعین حسینی مراسم سوگواری و عزاداری در تمامی بقاع متبرکه جویبار برگزار شده است.
لقمانپور در خاتمه از برگزاری ویژه برنامه جاماندگان اربعین در جوار یادمان مطهر شهید گمنام روستای شورکا خبر داد و گفت:این مراسم معنوی با سخنرانی حجت الاسلام بهاری و مداحی کربلایی سیدعلی شریفی و پخت و توزیع حلیم نذری از ساعت ۱۹و ۳۰دقیقه امروز همراه خواهد بود.
کد خبر 1623356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha