خدمت رسانی خادمیاران رضوی محمودآباد به زائرین اربعین در مرز مهران

هاشمی نسب از توزیع روزانه سه هزار پرس غذای بین زائرین اربعین در موکب امام رضا(ع) خبر داد و گفت: خادمیاران محمودآبادی با حضور در موکب امام رضا(ع) مستقر در مرز مهران از زائران اربعینی امام حسین(ع) پذیرایی کردند.

 سید علی هاشمی‌نسب- دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت بمناسبت اربعین حسینی و قدردانی از همت والای خادمیاران و یاوران رضوی این شهرستان برای دستگیری از نیازمندان و تعظیم شعائر اسلامی، اظهار کرد: افتخار خدمت به زائران اربعینی امام حسین(ع) در ایام اربعین در موکب امام رضا(ع) مستقر در شهر مهران و در نقطه صفر مرزی، در سه بازه زمانی مختلف به سه شهرستان از شهرستان‌های استان مازندران واگذار شد که یکی از آن‌ها شهرستان محمودآباد بود.

خدمت رسانی خادمیاران رضوی محمودآباد به زائرین اربعین در مرز مهران

وی گفت: بازه زمانی خدمت خادمیاران محمودآبادی از ۷ تا ۱۳شهریورماه در نظر گرفته شده بود که به لطفا خداوند متعال و عنایت امام رضا(ع) خادمیاران افتخاری محمودآبادی امام رئوف(ع) همچون همیشه در این عرصه نیز سربلند و سرافراز ظاهر شدند و رایحه دل‌انگیز رضوی را با عطر خدمت به زائران اربعینی اباعبدالله‌الحسین(ع) در آمیختند و جلوه‌های بدیعی از خدمت به زوارالحسین(ع) را تصویر کردند.

  هاشمی‌نسب یادآورشد: خادمیاران رضوی محمودآباد به سرپرستی اصغر کثیری با همراه دیگر خادمیاران رضوی از چند استان کشور، در موکب امام رضا(ع) در مرز مهران، روزانه سه وعده غذای صبحانه، ناهار و شام را برای زائران اربعینی تدارک دیده و از آنان پذیرایی کردند.

وی اضافه کرد:  روزانه حدود ۳۰۰۰ پرس غذا(اعم از صبحانه، ناهار و شام) در موکب امام رضا(ع) واقع درمرز مهران برای زائران اربعینی سیدالشهدا(ع) طبخ و در اختیار زائران اربعینی قرار داده می‌شود.

کد خبر 1623368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha