مسجدی های چهارمحال و بختیاری مراسم قرائت زیارت اربعین حسینی را برگزار کردند

مراسم قرائت زیارت اربعین همزمان با روز اربعین حسینی توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم قرائت زیارت اربعین همزمان با روز اربعین حسینی توسط اعضای کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم ولایت مدار استان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه اعضای کانون مساجد مراسم قرائت زیارت اربعین را در منازل و مساجد استان برگزار کردند.
وی ابرازکرد: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین حسینی به پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) توسط مردم ولایت مدار و کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مظاهری ادامه داد: رهبر انقلاب در این باره می فرمایند: "ملت ایران عاشق امام حسین و زیارت اربعین هستند و اظهار ارادت باید از منازل انجام شود همچنانکه در روز اربعین چند زیارت وارد است و مردم می‌توانند با خواندن آنها، به پیشگاه حضرت سیدالشهداء(ع) شکوه کنند که ما آرزوی حضور داشتیم اما با این وضع مقدور نشد تا ان‌شاءالله آن حضرت عنایت و کمکی بفرمایند".
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت:  قرائت زیارت اربعین حسینی توسط اعضای کانون‌های مساجد استان از ماذنه های مساجد، مصلی ها، بلندگوهای اماکن و بقاع متبرکه، هیئات مذهبی و مواکب جاماندگان اربعین نیز پخش شد.
کد خبر 1623398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha