شرکت ۷۴۰ نفر از اولیا دانش آموزان در دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: ۷۴۰ نفر از اولیای دانش آموزان این شهرستان در دوره‌های آموزش خانواده با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس شرکت کردند.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ۷۴۰ نفر از اولیاء طی دو دوره آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ۹ آموزشگاه مدارس شهرستان شیروان شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: دوره اول با حضور ۲۴۰ نفر از اولیاء در چهار آموزشگاه و دوره دوم با حضور   ۵۰۰ نفر از اولیاء در پنج آموزشگاه با تدریس مدیر آموزش و پرورش، فرمانده نیروی انتظامی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و  مشاوره آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش شیروان برگزار شد.

شجاعی عنوان کرد: با توجه به استقبال گسترده اولیاء تا پایان شهریور ماه و شروع سال تحصیلی جدید برای اولیاء و دانش آموزان شهرستان شیروان این دوره ها ادامه دار خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شیروان در خصوص اهمیت برگزاری چنین دوره های آموزشی اضافه کرد:  آموزش‌ مناسب می تواند از ورود آسیب‌های اجتماعی به کانون خانواده جلوگیری کند و با توجه به جایگاه خانواده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز فروپاشیدن این بنیان به یکی از اهداف مهم دشمن تبدیل شده است.

کد خبر 1623412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha