کمک یک میلیارد ریالی خیر بندرکیاشهری در راستای طرح «قرض ماندگار»

کریمی از کمک یک میلیارد ریالی خیر بندرکیاشهری مقیم تهران در راستای طرح «قرض ماندگار» خبر داد و گفت: طرح «قرض ماندگار» با هدف حل مشکل نیازمندان انجام می شود.  

محمد کریمی_ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر کیاشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: خیر بندرکیاشهری مقیم تهران یک میلیارد ریال معادل یکصد میلیون تومان در قالب طرح «قرض ماندگار» به کمیته امداد این شهر کمک کرد.  

وی در تشریح این طرح اظهار کرد: مبلغ واریزی در چرخه وام قرض الحسنه قرار گرفته و سالیان سال به صورت گردشی، معوض و وام قرض الحسنه توسط صندوق ولایت کمیته امداد در اختیار بیماران و ایتام و نیازمندان قرار می‌گیرد.

کریمی با بیان اینکه این دومین کمک در قالب این طرح به کمیته امداد بندرکیاشهر می باشد تصریح کرد: در گذشته خیر محترمی با اهدای مبلغ ۳۰ میلیون تومان در این طرح شرکت کرده و این کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دومین کمک در قالب این طرح می باشد.  

وی در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت خیّران و نیکوکاران در ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار افزود: خیران نیک اندیش و نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده گذاری می توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۷۹۰۰۴۹۶۷۷  و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۵۵۰۲ کمیته امداد بندر کیاشهر، در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 1623482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha