ارائه فعالیت های متنوع فرهنگی و خدمات شهری شهرداری کاشان در اربعین حسینی

شهردار کاشان، از حضور تاثیرگذار مدیریت شهریِ کاشان دیار نخستین‌ها در اقدامات فرهنگی و خدمات شهری ویژه ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، کیومرث محمدپور در گفت و گو اب خبرنگاران گفت: شهرداری کاشان به عنوان یک قطره در دریای دوستداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی وظایفی را بر عهده داشت تا بتواند در همراهی دلدادگانش گام‌های حسینی بردارد.

شهردار کاشان افزود:  سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان با اعزام ۱۸ دستگاه اتوبوس و ون در مرزهای مهران، چزابه، خسروی و همچنین سرویس‌دهی به "جاماندگان اربعین" با ۱۰ مسیر مشخص شده در سطح شهر به شهروندان ارائه خدمت کرد.

محمدپور با اشاره به لزوم حضور خادمان شهر و ایفای نقش در تنظیف معابر شهر کربلا، گفت: اعزام ۴۲ پاکبان و نیروی خدماتی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری، توفیق خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در شارع قبله الحسین(ع) کربلا را داشتند.

به گفته وی، سازمان فرهنگی شهرداری کاشان با راه اندازی موکب و استقرار در پایانه مرزی خسروی با پذیرایی از مسافران و همچنین برپایی موکب در مسیر جاماندگان حسینی به عرضه و توزیع محصولات فرهنگی پرداخت.

محمدپور ادامه داد: در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، ۳ موکب دیگر نیز توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و منطقه چهار شهرداری، متولی پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی در مسیر بلوار امام رضا(ع) تا مصلی بقیه الله الاعظم(عج) بودند.

شهردار کاشان، چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، فضاسازی شهری در مسیر پیاده‌روی، اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی بومی شهر، انجام مقدمات پیاده‌روی جاماندگان، استندهای شهری و نصب بیلبورد را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در ایام اربعین حسینی برشمرد.

محمدپور، استقرار تیم‌های احتیاط حریق و حادثه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در مشهد اردهال، دارالسلام، بلوار امام رضا(ع) و منطقه طاهرآباد ویژه جاماندگان اربعین را از دیگر اقدامات مدیریت شهری در ایام اربعین حسینی ذکر کرد.

کد خبر 1623538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha