آماده باش نیروهای امنیتی و خدماتی در آستانه سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در نجف اشرف

به مناسبت سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، جلسه ای به ریاست معاون اول استاندار نجف اشرف برگزار شد و نیروهای امنیتی و خدماتی به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) در نجف به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الزمان، پس از پایان موفقیت آمیز اجرای طرح زیارت اربعین حسینی، یگان های امنیتی و خدماتی استان نجف اشرف برای تامین امنیت زیارت مرقد امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) در سالروز رحلت رسول اکرم (ص) وارد حالت آماده باش کامل شدند.

در همین راستا، هاشم الکرعاوی، معاون اول استاندار نجف اشرف جلسه ای را با حضور معاون فرمانده پلیس، رئیس راهنمایی و رانندگی، معاون بهداشت و مدیران ادارات خدماتی و حمل و نقل خصوصی تشکیل داد  و در مورد مهم‌ترین نیازها و مقدمات آن بحث و تبادل نظر انجام شد.

در این جلسه درباره اقدامات لازم و ضروری ادارات راهنمایی و رانندگی پلیس، تهیه آمبولانس، ماشین آتش نشانی، مخازن آب و فاضلاب، دستگاه های فشرده سازی زباله و حمل و نقل زائران صحبت شد.

الکرعاوی در این جلسه تاکید کرد: پس از یکسان سازی طرح امنیتی و خدماتی، با بغداد برای تامین مهم‌ترین نیازها از جمله افزایش سهم برق نجف هماهنگی های لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 1623625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha