ارائه مطلوب خدمات بهداشتی درمانی در تمام مسیر پیاده روی اربعین حسینی

محمدی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امسال با ارائه مطلوب خدمات بهداشتی درمانی در تمام مسیر پیاده روی اربعین و استقرار در نقاط مختلف استان و نقطه صفر مرزی خسروی بصورت شبانه روزی مفتخر به خدمت رسانی بوده است.

قباد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حماسه عظیم اربعین یک جریان بزرگ و خودجوش مردمی است،گفت: استان کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا با فراهم نمودن تمهیدات لازم ،بستر مناسبی را برای راهپیمایی اربعین حسینی فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ستاد اربعین استان با مدیریت استاندار و تیم مدیریتی با فرماندهی صحیح ،برنامه ریزی شده و حضور مستمر خود در نقطه صفر مرز خسروی به لطف خداوند متعال توانسته هماهنگی لازم در سطح استانی و کشوری را به بهترین وجه آن برقرار نموده و با ساماندهی مناسب، خدمت رسانی تمام دستگاه های متولی امر در بحث اربعین را برقرار کردند.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت در جامعه از دیرباز پیشگام در خدمت به مردم بوده و در همایش اربعین نیز مانند گذشته با بهره گیری از ظرفیت های موجود در تمام سطوح، امسال نیز خوش درخشیده و با ارائه مطلوب خدمات بهداشتی درمانی در تمام مسیر پیاده روی اربعین و استقرار در نقاط مختلف استان و نقطه صفر مرزی خسروی بصورت شبانه روزی مفتخر به خدمت رسانی بوده است.

محمدی تصریح کرد: گردهمایی عظیم اربعین علاوه بر ابراز ارادت مشتاقان اهل بیت (ع)، تجدید میثاق با آرمان های والای مکتب حسینی و اتحاد شیعیان و محبان آن امام همام در مقابله با تهاجم فرهنگی علیه دین اسلام و بهترین رسانه برای انعکاس مکتب نورانی امام حسین (ع) می باشد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد:استقرار ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، دو فروند هلی کوپتر آمبولانس و تعدادی موتورلانس برای حوادث احتمالی همچون تصادف و گرمازدگی در مرز و مسیرهای مختلف مستقر ،راه اندازی  ۸ درمانگاه در مرز خسروی ،۲ بیمارستان سپاه و ارتش نیز کار خدمات دهی به زائران اربعین حسینی گوشه ای از خدمات ارائه شده به زائران است.

◽️

کد خبر 1623654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha