تامین زیرساخت های فرهنگی هنری شهرستان فاریاب مستلزم نگاه ویژه است

حجت الاسلام عباس گروهی فرهنگ را زیربنای همه بخش های جامعه دانست و ابراز کرد: متاسفانه شهرستان فاریاب از جمله شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است که فاقد زیرساخت های فرهنگی و هنری می باشد و نیاز به نگاه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۱۸ شهریورماه) حجت الاسلام سید احمد حسینی در سفر به شهرستان فاریاب با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام عباس گروهی در این دیدار، رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه فرهنگ را رسالتی سنگین برشمرد و گفت: چند سالی است که مقام معظم رهبری نسبت به شبیه خون فرهنگی هشدار داده اند که این مهم باید مورد توجه متولیان فرهنگ قرار بگیرد.

امام جمعه فاریاب فرهنگ را زیربنای همه بخش های جامعه دانست و ابراز کرد: متاسفانه شهرستان فاریاب از جمله شهرستان های محروم و کمتر توسعه یافته جنوب کرمان است که فاقد زیرساخت های فرهنگی و هنری می باشد و نیاز به توجه ویژه دارد.

وی خواستار توجه و حمایت بیشتر از فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان فاریاب شد و ابراز کرد: مجتمع فرهنگی هنری یکی از ضروریات است که می طلبد با پیگیری های جدی هر چه سریع تر مقدمات احداث آن فراهم شود.

حجت الاسلام گروهی عنوان کرد: شهرستان فاریاب هنرمندان برجسته ای دارد که نیاز به حمایت دارند و امیدوارم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب زمینه حمایت از این هنرمندان را فراهم کند.

کد خبر 1723678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha