تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان سرپل ذهاب با تمام توان در ایام اربعین پای کار بودند

بابلی گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات شهرستان سرپل ذهاب با تمام توان درایام اربعین پای کار بودند و مردم شهرستان با راه‌اندازی موکب و از هر طریقی که می‌توانستند به زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت‌رسانی کردند.

صدر الله بابلی در گفت وگو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد مطلوب شهرستان از میزبانی زائرین اربعین حسینی ،گفت:امسال همه شهرستان برای ایام اربعین حسینی پای کار بودند و همه دستگاه‌ها در کمیته‌های مختلف تشکیل شده تقسیم شده و با تشکیل جلسات مختلف شرح وظایف هر دستگاهی مشخص و اقدامات به خوبی انجام گرفت.

فرماندار سرپل ذهاب افزود: تعداد موکب‌های مردمی در مسیر رفت ۱۵ موکب بود که روزانه حدود ۲۰ هزار پرس غذای گرم تقسیم و از زوار پذیرایی می‌کردند و در مسیر برگشت نیز ۶موکب فعال بود که روزانه حدود ۳۰ هزار پرس غذای گرم توزیع کردند همچنین  ۲۹ موکب ثبت شده مدارس در شهرستان برای اسکان زائرین فعال بودند که روزی ۴هزار زائر در شهرستان اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار بطری آب معدنی و ۱۰ هزار قالب یخ رایگان از طریق مواکب توزیع شده است ،خاطر نشان کرد:  شهرستان سرپل‌ذهاب در طول ۲۵ روز در خدمت زائرین اربعین حسینی بوده و خدمات‌رسانی کرده و این خدمت همچنان ادامه دارد .

بابلی تصریح کرد : امسال تردد از مرز خسروی نسبت به سنوات گذشته بیشتر شد که بخشی از آن مربوط به ۲۴ ساعته شدن مرز و انتقال زوار از مرز منذریه تا بغداد بااستفاده از اتوبوس‌های ایرانی بود که با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط استاندار حاصل شد و قطعاً با تسهیل مسیر دسترسی زائرین به مرز خسروی در سال آینده آمار زائرین بیشتر خواهد شد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: سال گذشته پذیرایی خوبی از زائران در سرپل‌ذهاب انجام شد و موکب داران ‌سنگ‌ تمام گذاشتند و امسا با توان بیشتری ظرفیت های شهرستان را برای خدمات رسانی از زوار اربعین به کار گرفتیم که خوشبختانه موفق بودیم.

کد خبر 1723751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha