اعلام سه روز عزای عمومی در آران و بیدگل

امام جمعه آران و بیدگل در پی درگذشت حجت الاسلام عباس نصیری نصرآبادی امام جمعه سفیدشهر، سه روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امام جمعه آران و بیدگل در پی درگذشت حجت الاسلام عباس نصیری نصرآبادی امام جمعه سفیدشهر، سه روز عزای عمومی در آران و بیدگل اعلام کرد.

امام جمعه آران و بیدگل همچنین در  اطلاعیه ای رحلت این عالم ربانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر ارتحال روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز، مردمی و اخلاق مدار حجت‌الاسلام عباس نصیری ، امام جمعه سفید شهر  موجب تالم و تاثر فراوان شد.

آن روحانی خدوم و شریف عمر خود را در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام، پیگیری امور مردم به ویژه طبقات محروم و آسیب دیده، خدمتگزاری صادقانه و بی منت به جامعه و مردم سپری کرد

اینجانب این مصیبت و ثلمه بزرگ به اسلام همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ارواح نافداه)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)،  حوزه‌های علمیه، و مردم شریف و شهیدپرور سفید شهر ، فرزندان ، بویژه بیت مکرم ایشان تسلیت می گویم.

از خدای متعال برای این چهره خدوم و عزیز که طی مدت تصدی مسئولیت امامت جمعه، با خطبه های روشنگر خویش، در تقویت بنیان های مذهبی و فکری مردمان ولایتمدارآن خطه ولایتمدار، تلاشی مجاهدانه داشت و پس از سالها خدمتگزاری صادقانه به آرمانهای اسلام ولایی، روح بلندش در ملاء اعلی آرام گرفت ، رحمت و رضوان اللهی و علو درجات و حشر با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای آن عالم عامل ، و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.

والسلام علیکم و رحمته الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی
امام جمعه آران و بیدگل
۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۲

حجت الاسلام عباس نصیری امام جمعه منطقه سفیددشت آران و بیدگل شامگاه شنبه ۱۸ شهریور پس از چند روز بستری در بیمارستان بهشتی کاشان به لقاءالله پیوست.

کد خبر 1723768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha