از ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای ساخت زائرسرا تا لزوم مشارکت معنوی مردم در این پروژه 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار استفاده از ظرفیت‌های لازم برای آغاز ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس شد و گفت: باید تلاش کرد که کار متوقف نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست پیگیری بحث زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس با حضور اعضای هیئت مدیره، پیمانکار و مجری پروژه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این نشست با اشاره به ضرورت پروژه زائرسرای این استان در مشهد مقدس، گفت: در نشستی که چند هفته گذشته در قم برگزار شد، بسیاری از استان‌ها در زمینه ساخت زائرسرای استان خود در مشهد از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی سخن به میان آوردند که می‌طلبد استان ما نیز روند پیشرفت این پروژه را مد نظر داشته باشد.


آیت الله «سید نصیر حسینی» خواستار استفاده از ظرفیت‌های لازم برای آغاز ساخت زائرسرای استان در مشهد مقدس شد و افزود: باید تلاش کرد که کار متوقف نشود.


ابوذر همتیان، مجری پروژه ساخت زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس نیز در این نشست گزارشی از روند اجرای پروژه ارائه داد.


«ستار هدایت خواه» نیز در این نشست خاکبرداری و همچنین پیگیری برای صدور پروانه این زائرسرا را کاری ارزشمند دانست و گفت: یکی از معیارها برای تغییر سازه، سرعت کار قبل از فرارسیدن فصل سرما است.


این عضو هیئت مدیره زائرسرای استان کهگیلویه بویراحمد در مشهد مقدس بر ضرورت ادامه کار پروژه تاکید کرد و افزود: باید ضمن بررسی تغییرات سازه پروژه، پیگیری بحث اعتبار لازم از طریق استاندار و مسئولان در دستور کار قرار گیرد.


علی محمد روستا، معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه بویراحمد نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از تهیه نقشه زائرسرا، گفت: کار نباید معطل جلسه باشد و می‌طلبد که کار پی زائرسرا آغاز شود.


خلیفه خلقی پور نیز در این نشست مشارکت معنوی مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: می‌طلبد که در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی برای ساخت زائرسرا در مشهد، دستگاه‌های فرهنگی نیز همکاری لازم را داشته باشند.


عضو هیئت مدیره زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس فعالیت کارگاه را در راستای آغاز این پروژه ضروری دانست و گفت: باید تلاش کرد تا قبل از فصل سرما بخشی از فعالیت پروژه آغاز شود.

کد خبر 1723797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha