سالم سازی محیط از طریق امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و عبادت الهی است

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه سالم سازی محیط از طریق امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و عبادت الهی است، گفت: با ترویج ارزش ها و جلوگیری از رواج ناهنجاری ها باید در این زمینه ایفای نقش کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۲۰شهریور)، در پنجمین کارگاه آموزشی امر به معروف (تذکر لسانی ) ویژه برادران بسیجی اظهارداشت: سالم سازی محیط از طریق امر به معروف و نهی از منکر یک واجب و عبادت الهی است.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر لرستان افزود: آموزش این واجب الهی با روش‌های کارآمد و به روز برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر جزو اهداف اصلی این کارگاه های آموزشی است که با حضور مدرسان حوزه و دانشگاه طبق برنامه برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از کاربردی ترین حوزه های امر به معروف و نهی از منکر حوزه مردم نسبت به مردم با رعایت مراحل و شیوه های آن است، عنوان کرد: این مهم کار ساده‌ای نیست بلکه کار تخصصی و پیچیده‌ای است که نیاز به آموزش دارد.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر براساس رسالت الهی و قانونی خود وظیفه  آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر را دارد که این مهم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرم آباد در قالب دوشنبه های آموزشی برگزار می شود.

وی اظهارکرد: همه باید نسبت به امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت داشته باشیم و با ترویج ارزش ها و جلوگیری از رواج ناهنجاری ها در سالم سازی محیط نقش آفرین باشیم.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور در کارگاه های آموزشی و بهره مندی از شیوه های صحیح امربه معروف و نهی از منکر می توانند به رسالت خود در این زمینه به خوبی عمل کنند.   

کد خبر 1723843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha