پیوند بین مردم سیستان و بلوچستان با نظام و رهبری ناگسستنی است

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار امروز مردم استان سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری گفت: مردم استان نشان دادند پیوندشان با نظام و رهبری ناگسستنی است.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به دیدار امروز مردم استان های سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری گفت: امروز دیدار پرشور مردم استان های سیستان  و بلوچستان و خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب انجام شد. مقام معظم رهبری اشاراتی در مورد مردمان این دو استان و علقه های آنان داشتند و همچنین تاکید کردند که در مورد مردمان این دو استان کوتاهی کردیم و باید مسئولان قدردان این مردمان باشند.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ایشان اشاراتی در مورد کم آبی در استان سیستان و بلوچستان داشتند و تاکید کردند که دشمن همه تلاشش را انجام می دهد که با ایجاد تنش های قومی و مذهبی نفوذ کند که مردم باید هوشیار باشند.

سعیدی تاکید کرد: رهبری تاکید کردند گروه‌های بحرانی که متصل به جریانات استعماری هستند و کشورهای که به دنبال تضعیف کشور ایران هستند به دنبال به مخاطره انداختن وحدت و امنیت ملی هستند. لذا این هوشیاری را باید هم مردم و هم مسئولان داشته باشند که با عملکرد و مواضع خودشان دو مولفه وحدت و امنیت را به مخاطره نیندازند. گاها شاهد هستیم که مسئولان در این زمینه وظیفه سنگین تری به عهده دارند و امیدواریم این سخنان رهبری نصب العین همه مسئولان و مردم باشد.

وی ادامه داد: مردم استان سیستان و بلوچستان انتظارات به حقی از مسئولان دارند، ما باید تلاش مان این باشد که آنچه مطالبه مردم سیستان و بلوچستان است را اجرایی کنیم. این دیدار نیز حکایت از این داشت که با همه زخم های که مردم استان دارند اما پیوند بین آنها با نظام و رهبری ناگسستنی است و دسیسه های دشمن نمی تواند خللی در صف های وحدت مردم ایجاد کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: واقعیت این است که استان سیستان و بلوچستان بعد از اتفاقات سال گذشته همانند قبل نیست و تنها فردی که دغدغه مردم سیستان و بلوچستان را از بین مسئولان عالی کشور درک کرد رهبری بود. مواجهه دولت با استان سیستان و بلوچستان مبتنی بر شرایط واقعیت و معادلات اجتماعی استان نیست، پالس های که در مورد شرایط سیاسی، اجتماعی‌ و امنیتی استان به دولت می دهند مبتنی بر واقعیت های موجود نیست.

وی تاکید کرد: رهبری همواره نشان دادند که شناخت کامل از استان سیستان و بلوچستان دارند چراکه ایشان بین این مردم زندگی کرده اند. کلید واژه های که رهبری امروز در مورد مردم استان داشتند منحصر به فرد بود و امیدواریم مسئولان فرمایشات ایشان را در احقاق حقوق حقه مردم استان سیستان و بلوچستان به صورت عملی نصب العین خودشان قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1723861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha