تکریم ارباب رجوع در سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد

محبیان گفت: تکریم ارباب رجوع باید در سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کردستان، محبیان در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان که در محل  سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد به اهمیت تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع باید در سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد و خدمت به مردم و حل مشکلات انها از مهمات انجام کار در ادارات است.

وی افزود:مردم ولی نعمت ما هستند و باید با حسن خلق به رفع مشکلات انها بپردازیم.

فرماندار شهرستان بیجار در ادامه به اهمیت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه کشورمان به خاطر پیشرفت ها و بالندگی نظام جمهوری اسلامی، هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از هرسال باشکوه‌تر برگزار شود.


حجت الاسلام خورشیدی امام جمعه شهرستان بیجار نیز در این مراسم اظهار داشت: اگه دیدگاهمان بصورت امانی باشد میتوانیم مسئولیتی را که داریم حفظ کنیم و درست از آن استفاده کنیم تا خیانتی در امانت نکنیم.

وی اضافه کرد: مسئولیت، مدیریت در نظام اسلامی و حکومت اسلامی یک امانت است.

حجت‌الاسلام خورشیدی همچنین از اقدامات اجرایی و برپایی موکب های اربعین حسینی در شهرستان بیجار تقدیر کرد.

فرمانده سپاه هم در این جلسه از برگزاری اردوی جهادی در منطقه یاسوکند خبر داد و بیان داشت: قرارگاه دانشجویی عهد خدمت توسط معاونت عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی برای محرومیت زدایی و خدمت داوطلبانه در بخش کرانی شهرستان بیجار مستقر شدند.

سرهنگ حسین رجب پور گفت: در این قرارگاه بیش از ۲۰۰ دانشجوی جهادگر خانم و آقا به خدمت‌رسانی در مناطق کمتر برخوردار شهر حسن آباد یاسوکند می‌پردازند.

کد خبر 1723958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha