دومین ویژه برنامه «مهر سینمای ایران» در گلستان برگزار می شود

صاحبدل گفت: به مناسبت روز ملی سینما، ویژه‌برنامه «مهر سینمای ایران» در استان گلستان برگزار می شود.

مهدی صاحبدل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: به مناسبت روز ملی سینما، ویژه ‌برنامه «مهر سینمای ایران» با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در استان گلستان برگزار می‌شود.

دبیر شورای سیاستگذاری دومین ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان افزود: سازمان سینمایی با تکریم سینماگران پیشکسوت با ایجاد فضای رقابتی در مهرماه در تلاش است تا بهترین‌های سینمای ایران در رشته‌های مختلف در سراسر کشور را شناسایی، تجلیل و مورد حمایت قرار دهد.

وی، از تمامی سینماگران استان خواست تا سوابق فعالیت‌های سینمایی خود از جمله نسخه با کیفیت فیلم، گواهی حضور در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی و جوایز کسب شده، قرارداد به همراه پروانه ساخت، پوستر و ... را به دبیرخانه جشن مهرسینمای ایران استان گلستان واقع در معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تحویل دهند.

صاحبدل اظهارداشت: جشن مهر سینمای ایران در بخش‌های تهیه‌کنندگی، کارگردانی، بازیگری، فیلمنامه‌نویسی و دستاوردهای فنی وهنری و پژوهش سینمایی و ... در قالب داستانی، مستند و انیمیشن در قالب‌های فیلم بلند و کوتاه بهترین‌های استان را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آثاری مورد داوری قرار می‌گیرند که از فروردین ماه ۱۴۰۰ تا شهریورماه ۱۴۰۲ تولید شده باشند، گفت: آثاری که در اولین جشن مهر سینمای ایران در سال ۱۴۰۱ شرکت کرده‌اند، امکان شرکت در این دوره را ندارند.

دبیر شورای سیاستگذاری دومین ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان، مهلت تحویل آثار را تا (۲۶ شهریور) اعلام کرد.

کد خبر 1723967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha