ابتکار مسلمانان برای کمک به ایتام در تورنمنت فوتبال انگلیس

مسابقات چندجانبه فوتبال در انگلیس با گردهم آوردن جامعه مسلمانان، شرایطی را برای جمع آوری کمک به یتیمان در سراسر جهان، فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lancasterguardian»، مسابقات چندجانبه فوتبال در انگلیس با گردهم آوردن جامعه مسلمانان، شرایطی را برای جمع آوری کمک به یتیمان در سراسر جهان، فراهم کرد.

اولین تورنمنت با نشان دادن استعداد و فداکاری تیم‌هایی از جامعه مسلمان و فراتر از آن، موفقیت چشمگیری داشت.

این رویداد که در دانشگاه «لنکستر» انگلیس برگزار شد، شاهد نمایش برجسته ای از اخلاق ورزشی و تعهد از سوی همه تیم های شرکت کننده بود.

«سوفیان مونشی»، کاپیتان تیم «سلطان اف سی» که برنده این تورنمنت بود، پس از بلند کردن جام، گفت: ما کاملا هیجان زده هستیم که اولین تورنمنت را بردیم.

وی با اعلام تشکر ویژه از همه شرکت‌کنندگان گفت: بدون آنها ما این فرصت فوق‌العاده را نداشتیم. این بازی بسیار خوب انجام شد و همه تیم‌ها روحیه ورزشی واقعی را نشان دادند.

«رودنبرگ»، یکی از داوران شرکت کننده در این مسابقات گفت: این یک شادی و لذت مطلق بود و  امیدواریم که این نوع رویدادها در جامعه ادامه داشته باشد.

با این حال، موفقیت مسابقات فراتر از زمین فوتبال بود. این رویداد به عنوان بستری برای جامعه مسلمانان در لنکستر و فراتر از آن عمل کرد تا گرد هم آیند و تأثیر مثبت بر روی این مسابقات بگذارند.

در هفته‌های منتهی به مسابقات، یک کمپین جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست در سرتاسر جهان راه‌اندازی شد که در نتیجه آن ، 5 هزار و 950 پوند از سوی جامعه مسلمانان جمع‌آوری شد.

«امتیاز خدا»، مجری اصلی این مسابقات گفت: کمک های جمع آوری شده برای حمایت از 16 کودک بی سرپرست در 12 ماه آینده، تامین منابع ضروری، آموزش و آینده ای روشن برای آنها اختصاص می یابد.

وی از همه تیم‌ها، کاپیتان‌ها، حامیان مالی، داوطلبان و تماشاگرانی که در این امر مشارکت داشتند، تشکر کرد. و گفت:حمایت و فداکاری آنها تفاوت قابل توجهی در زندگی یتیمان بی شماری در سراسر جهان ایجاد کرده است.

کد خبر 1724092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha