اهالی دو روستای محروم شیروان ویزیت رایگان پزشکی شدند

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: از ابتدای اامسال تاکنون چهار اردوی جهادی توسط شبکه بهداشت شهرستان برگزار شده که در اردوی چهارم اهالی دو وستای یاسرآباد و مرغزار ویزیت رایگان پزشکی شدند.

محمدرضا حیدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این دو روستای محروم در فاصله 30 کیلومتری از شهر قرار دارند که با حضور پزشکان جهادی و کارکنان جهادی ساکنان دو روستای واقع در بخش مرکزی ویزیت رایگان شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردوی یک روز متخصص قلب، اورولوژی، زنان و نازایی و کادرپرستاری حضور داشتند که خدمات بهداشتی و درمانی با حوزه های مربوطه به بیش از 100 نفر از ساکنان دو روستا خدمات سرپایی ارائه شد و مواردی که نیاز به ارجاع داشت به بیمارستان ارجاع داده شد.

حیدری عنوان کرد: میلاد انوری متخصص قلب و عروق، سید محمد حسینی نیا متخصص اورولوژی، حدیثه جهانپور متخصص بیماری های زنان و زایمان و حسین یزدانی پزشک عمومی از پزشکان جهادی بودند که در این امر بزرگ سلامت پا در عرصه گذاشتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان بیان کرد: اردوی های جهادی همه ساله در دستور کار و برنامه این مجموعه است که با همکاری و تعامل خوب پزشکان و کادر درمان شهرستان و استقبال خوب اهالی روستاهای محروم برگزار می شود.

کد خبر 1724094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha