شبستان مازندران رسانه برتر حوزه سلامت معرفی شد

حسین جلاهی-مدیرکل بیمه سلامت مازندران دقایقی پیش با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان مازندران از سوی محمد ناصحی-مدیرعامل بیمه سلامت ایران از مدیر این رسانه وزین به عنوان خبرنگار و رسانه برتر در حوزه سلامت تقدیر بعمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جلاهی -مدیرکل بیمه سلامت مازندران با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان مازندران ضمن آشنایی با روند فعالیت این رسانه در دیار علویان و قدردانی از تلاش های خبرنگاران رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه برای آگاهی بخشی به جامعه اسلامی با هدف ارتقای سواد دینی و بهداشتی که اصل مهمی در زندگی یک مسلمان محسوب می شود، لوح سپاس محمد ناصحی-مدیرعامل بیمه سلامت ایران از مدیر این رسانه وزین به عنوان رسانه و خبرنگار برتر در حوزه سلامت را تقدیم سودابه احمدپور ملکشاه مدیر شبستان مازندران نمود.

 در این دیدار سید فخرالدین هاشمی- مدیر روابط عمومی بیمه سلامت مازندران نیز حضور داشتند.

متن لوح تقدیر مدیرعامل بیمه سلامت ایران بدین شرح است: رشد و توسعه ی فرهنگی هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است چرا که خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند. هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، فرصت مغتنمی است تا با یادآوری و مرورخاطرات یکسال گذشته از حضور فعالانه و موثر سرکار علی که با جدیت هرچه تمام تر در انجام رسالت حرفه ای خود که همانا اطلاع رسانی دقیق و شفاف وقایع و اتفاقات است در راستای روشنگری اذهان عمومی جامعه بالاخص بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران تشکر و قدردانی نمایم؛ بی شک پیشرفت عملکردهای این سازمان در ارائه خدمات بیمه ای به اقشار محروم جامعه، مرهون همراهی ها، دلسوزی های همیشگی شما سروران گرامی بوده است که همواره کنار ما قدم به قدم  پیش رفته اید.

اینجانب فرارسیدن این روز باشکوه روز پاسداشت قلم را به تمامی روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و تلاشگران عرصه اندیشه و قلم تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید دارم که با استعانت از درگاه خداوند متعال همواره در زمینه رشد و اعتلای اطلاع رسانی در راه تحقق آرمان های بلند و الهی امام راحل عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری موفق و پیروز باشید.

کد خبر 1724147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha