برگزاری برنامه های  ایام پایانی صفر در کانون های مساجد ملایر

ترکاشوند گفت:برنامه های سوگواری و عزاداری ایام پایانی ماه صفر در کانون های مساجد ملایر برگزار می‌شود

جعفرترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر با اشاره به اینکه  در حال حاضر 73 کانون فرهنگی و هنری در سطح شهرستان ملایر داریم  گفت: از این تعداد حدود 40 کانون فعال است.

 مدیر کانونهای معین شهرستان ملایر با بیان اینکه در این کانون‌های فعالیتهای مختلفی انجام می‌شود گفت: کانون های فعال شهرستان با وجود مشکلات مالی برنامه های مختلفی را در همه برنامه  مناسبتهای ملی و مذهبی دارند.

 وی به برگزاری کلاس های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری  شهرستان ملایر اشاره کرد و گفت: این کلاس ها با حضور اعضای کانون به ویژه دانش آموزان و کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف قرآنی، آموزشی، کمک درسی، کلاس های هنری، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، برنامه های اردویی و فرهنگی از ابتدای تابستان شروع و تا نیمه  دوم شهریرو ماه ادامه داشت.

 ترکاشوند همچنین به فعالیت بی نظیر کانونهای فرهنگی و هنری ملایر در برپایی موکب های حسینی و خدمت رسانی یبه زائران اشاره کرد و گفت: در کانونهایی که در مسیر زوار حسینی قرار داشتند خدمات مختلف فرهنگی، کمک در مواکب ، توزیع نذورات و ... انجام شد.

 وی همچنین به برپایی ایستگاههای صلواتی روزهای پایانی ماه صفر در کانون ها اشاره کرد و گفت: در این راستا در کانونهای شهرستان ملایر برنامه های عزاداری رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع)همچنین برنامه های شهادت امام رضا برگزار می‌شود.

 مدیر کانونهای معین شهرستان ملایر ادامه به اعزام اعضای کانونها به سفر زیارتی مشهد  اشاره کرد و گفت:  در این راستا تعدادی از اعضای کانونها با هزینه های خیرین ومیزان کمی هزینه شخصی به این سفر زیارتی  اعزام می‌شوند.

مدیر کانون معین شهرستان ملایر افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع نذورات و کمکهای مردمی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و پویش های مختلف ، محافل قرآنی نشستهای معرفتی و... از برنامه های کانون در ایام پایانی ماه صفر برشمرد.

  

کد خبر 1724185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha