ضرورت اجرای طرح خودحفاظتی و مراقبتی برای جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان

محبتی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده نظام به دنبال تفرقه افکنی و تفرقه انگیزی بین مردم و مسئولین هستند گفت:  طرح خودحفاظتی و مراقبتی دستگاه ها و ادارات ضرورتی برای حفاظت از زیرساخت ها و جلوگیری از تحقق نقشه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حسین محبتی_ بخشدار سنگر در جلسه توجیهی رزمایش خودحفاظتی و مراقبتی که با حضور روسای ادارات بخش در سالن بخشداری برگزار شد، گفت: انتظار داریم همه روسای ادارات و نهادها نسبت به طرح خودمراقبتی و خودحفاظتی دستگاه‌ مربوطه خود، اقدام کنند.  

وی با اشاره به ابلاغ طرح خود مراقبتی و حفاطتی ادارات از سوی شورای امنیت ملی کشور اظهار کرد: طرح خودحفاظتی و مراقبتی دستگاه ها و ادارات ضرورتی برای حفاظت از زیرساخت ها و جلوگیری از تحقق نقشه های شوم دشمنان است.

محبتی افزود: پیشگیری، کنترل و کاهش سرقت و افزایش احساس امنیت در جامعه بسیار مهم است و تمامی دستگاه ها باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اداری باید در نحوه پاسخگویی به مراجعین خود دقت داشته باشند تصریح کرد: همچنین می بایست ارکان خودحفاظتی را نیز تقویت کنند.

محبتی با اشاره به اینکه، در شرایط کنونی دشمن داخلی و خارجی از هر فرصتی برای بزرگ نشان دادن یک موضوع کوچک استفاده می‌کنند، اذعان کرد: دشمن یا دشمنان قسم خورده این نظام به دنبال تفرقه افکنی و تفرقه انگیزی بین مردم و مسئولین هستند و از هر فرصتی برای موج سواری و ضربه زدن بر پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: به حول و قوه الهی شاهد بودیم که در جریان اغتشاشات سال گذشته با هوشیاری خدمتگزاران مردم در سپاه پاسدران، نیروی انتظامی و با تلاش شبانه روزی همه مسئولین بخش سنگر هیچ خدشه ای به امنیت مردم عزیز سنگر وارد نشد.

محبتی اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید هوشیار، آگاه و آماده باشند و با در اختیار داشتن اطلاعات دقیق مجموعه و همچنین جامعه هدف خود، به موقع از امکانات، تجهیزات و اطلاعات در اختیار خود با همکاری نیروهای سپاه پاسداران، انتظامی و امنیتی حفاظت و مراقبت کرده و اهداف دشمنان را نقش بر آب کنند.

ضرورت اجرای طرح خودحفاظتی و مراقبتی برای جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان

ضرورت اجرای طرح خودحفاظتی و مراقبتی برای جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان

ضرورت اجرای طرح خودحفاظتی و مراقبتی برای جلوگیری از نقشه های شوم دشمنان

کد خبر 1724253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha