مدیران باید به مصوبات شورای سلامت عمل کنند

زمانی‌اصل، گفت: مصوبات شورای سلامت لازم‌الاجرا هستند و مدیران باید به مصوبات عمل کنند چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است و شخص یا دستگاهی اگر در امر سلامت شهروندان کوتاهی داشته باشد، در چارچوب قانون با وی برخورد صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، یوسف زمانی‌اصل، در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اندیمشک، ضمن اشاره به اهمیت این شورا اظهار کرد: مدیران و کارمندان ادارات و نهادها طرح پایش سلامت را جدی بگیرند و همه ملزم به اجرای این طرح هستند.

سرپرست فرمانداری اندیمشک، با بیان اینکه زنگ خطر بیماری‌های غیرواگیر در استان خوزستان به صدا درآمده است افزود: امروزه بیماری‌هایی همچون فشار، چربی خون و بیماری‌های قلبی عروقی در جامع رواج پیدا کرده‌اند که با پایش سلامت و بیماریابی به موقع از آسیب‌های بیشتر بیماری و مرگ و میر جلوگیری می‌شود.

وی اذعان کرد: مصوبات شورای سلامت لازم‌الاجرا هستند و مدیران باید به مصوبات عمل کنند چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است و شخص یا دستگاهی اگر در امر سلامت شهروندان کوتاهی داشته باشد، در چارچوب قانون با وی برخورد صورت می‌گیرد.

زمانی‌اصل، ضمن تأکید بر لزوم‌ رعایت بهداشت فردی و عمومی در مدارس تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارس در آستانه بازگشایی هستند، باید آماده‌سازی مدارس از نظر نظافت و بهداشت به صورت مطلوب باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح فاضلاب در شهرک‌های صنعتی اندیمشک ضرورت دارد عنوان کرد: به سلامت سالمندان باید توجه بیشتری شود و سلامت مردم از مهمترین مقوله‌های مورد توجه شورای سلامت و امنیت مواد غذایی است.

در ادامه این نشست، مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت ارتقای سلامت عمومی بیان کردند.

کد خبر 1724271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha