در جهان معاصر رسانه‎ها نقشی اساسی در زندگی انسان‎ها دارند

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی گفت: در جهان معاصر ارتباطات و رسانه‎ها نقشی اساسی و کلیدی در زندگی انسان‎ها دارند.

حجت الاسلام مسلمی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خوی، در گفتگو با واحد خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، در خصوص نشست تخصصی صنعت هنر و ورزش در عصر رسانه که به همت اداره تبلیغات اسلامی، اتاق اصناف،اداره ورزش و جوانان و موسسه نورالثقلین و با حضور اساتید  حجت  اسلام شریفی و محمدلو در تبلیغات اسلامی خوی برگزار شد اظهار کرد: بحث رسانه‌ها در عصر امروزی به ویژه در دنیای غرب بسیار مورد توجه بوده و این کشور ها با بهره‌گیری از این حیطه در انتقال آنچه که مدنظرشان است بسیار قوی عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع هنر نیز یکی از مواردی است که باید در رسانه‌ها بسیار جدی به آن پرداخته شود و اکنون زمانی است که اهالی رسانه باید بیش از پیش در تحقق این هدف تلاش نمایند و بدانند که رسالت عظیمی بر عهده همه آن‌هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی تصریح کرد: امید است در سایه برگزاری چنین جلساتی به نتایج سودمندی رسیده و با اتکا به خداوند متعال و بهره‌گیری از این فضاهای معنوی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم.

حجت الاسلام مسلمی تاکید کرد: در جهان معاصر ارتباطات و رسانه‎ها نقشی اساسی و کلیدی در زندگی انسان‎ها دارند و در این خصوص تبلیغات اسلامی خوی تصمیم به برگزاری نشستی با موضوع (بازخوانی هنر و ورزش در عصر رسانه) گرفت.

وی هم چنین اشاره کرد که با توجه به استقبال ۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار و آرایشگران بانوان از این موضوع در تلاش هستیم که این جلسات ادامه دار باشد.

در جهان معاصر رسانه‎ها نقشی اساسی در زندگی انسان‎ها دارند

در جهان معاصر رسانه‎ها نقشی اساسی در زندگی انسان‎ها دارند

کد خبر 1724276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha