وجود زن گوهر ارزشمندی است که نباید با بی‌حجابی نادیده گرفته شود

به گفته حجت الاسلام موسوی، وجود زن گوهر ارزشمندی است که نباید با بی‌حجابی آن را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام سیدیعقوب موسوی امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان با انتقاد از نادیده گرفته شدن ارزش های دینی با الگوبرداری از زنان بی‌حجاب اظهار کرد: دشمن به دنبال تهدید امنیت ملی ما است، اما ما هم در مقابل دشمن جدی هستیم و اطمینان داریم دشمنان ایران به شرط مراقبت و بیداری ملت نمی توانند هیچ غلطی بکنند.

وی ادامه داد: دشمن باید از هشت سال دفاع‌مقدس عبرت بگیرد، چرا که در آن دوران کسی در کنار ایران نبود، اما کشور با رهبری عالمانه امام خمینی (ره) پیروز شد.

خطیب موقت زنجان با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمنان اسلام، ترویج بدحجابی در جامعه نیست و آنان برای فتح تمام ارزش‌ها پا به میدان گذاشته اند، افزود: دشمن به دنبال از میان برداشتن تمامی معانی و مفاهیم عمیق اسلامی پا در این عرضه گذاشته اند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: وجود زن گوهر بزرگی است که نباید با بی‌حجابی آن را نادیده گرفت.

امام جمعه موقت زنجان با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت شهادت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) گفت: زندگی پیامبر اکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) ایشان الگوی نمونه برای همگان است.خدمتی که اسلام، پیامبر (ص) و خداوند متعال به بانوان کرده، تاریخ را تغییر داده است.

کد خبر 1724286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha