بزریل میزبان دومین دوره گردهمایی تجاری جهانی حلال

دومین دوره گردهمایی تجاری جهانی حلال برزیل به زودی در مرکز فعالیت های WTC در شهر سائوپائولو برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به  نقل از الوطن، اتاق بازرگانی عربی- برزیل با همکاری اتحادیه موسسات اسلامی در برزیل- فامبراس که یک نهاد مسئول برای صدور گواهینامه حلال است، میزبان دومین  دوره گردهمایی تجاری جهانی حلال برزیل در یکم و دوم آبان 1402 مطابق با 23 و 24 اکتبر 2023 میلادی در مرکز فعالیت های WTC در شهر سائوپائولو خواهد کرد.

این اتاق بازرگانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این رویداد بستری منحصر به فرد برای ارتباط و همکاری بین کارشناسان و کارآفرینان کسب و کار در این زمینه است. انتظار می رود بیش از 400 شرکت کننده از بخش‌های متنوع از جمله بخش تجاری، محافل دانشگاهی، دولتی و جمعیت‌های مرتبط با این بخش‌ها از برزیل و کشورهای عربی و اسلامی مشارکت کنند.

از سوی دیگر، اوسمار شحفه، رئیس اتاق بازرگانی عربی- برزیل، گفت: این گردهمایی حلال برزیلی- جهانی، تنها سکویی است که هردو سال یکبار همه سهامداران این بخش را گردهم می آورد. هیچ رویداد دیگر تخصصی محصولات حلال در برزیل از نظر وسعت با این گردهمایی قابل مقایسه نیست.

شحفه افزود: این گردهمایی شامل بحث‌های عمیق درباره محصولات حلال است و همگرایی بازیگران موثر در این بخش را تسهیل می کند.

وی ادامه داد: این گردهمایی میزبان گروهی از سخنرانان از جمله اندیشمندان و مشاوران متخصص در حوزه حلال خواهد بود که با برندهای تجاری فعال در بازار محصولات حلال ارتباط قوی دارند. آنها مسایل و نگرانی‌های مرتبط با این موضوع و بهترین روش‌های موفق در این بازار را می دانند.

رئیس اتاق بازرگانی عربی- برزیل گفت: این گردهمایی یک سکوی ایده‌آل برای گفتگو و کسب بینش عمیق‌تر در مورد فرصت‌های موجود در بازار جهانی حلال است.

وی افزود: بازار جهانی محصولات حلال نزدیک به 60 کشور با جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و 97 میلیون نفر و فعالیت تجاری سالانه 5.7 تریلیون دلار را پوشش می دهد.

کد خبر 1724313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha