دستگاه های فرهنگی و نظارتی وظیفه سنگینی در خنثی کردن فتنه های دشمنان دارند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی و نظارتی وظیفه سنگینی در خنثی کردن فتنه های دشمنان دارند، گفت: بصیرت افزایی  در جامعه و افزایش اقدامات و روشنگری های فرهنگی می تواند نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۴ شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه امام راحل(ره) همواره بر افزایش قدرت و توان دفاعی تاکید داشت، گفت: امروز انقلاب اسلامی در خط مقدم جبهه اسلامی قرار گرفته و با وجود همه توطئه های دشمنان یکی از قدرت های بزرگ دنیا به حساب می آید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز دشمنان در تلاشند با مسائل فرهنگی مانند حجاب و تبعیض مرد و زن مردم را فریب دهند، افزود: مردم ایران اسلامی با هوشیاری تمام هرگز فریب دشمنان را نخورده و می دانند که حجاب موجب کرامت زن بوده و نقشه دشمنان گسترش هوس بازی و بی عفتی در جامعه است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دستگاه های فرهنگی و نظارتی وظیفه سنگینی در خنثی کردن فتنه های دشمنان دارند، اظهار کرد: بصیرت افزایی  در جامعه و افزایش اقدامات و روشنگری های فرهنگی می تواند نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

حجت الاسلام نکونام ایام رحلت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم)، امام حسن مجتبی(علیه السلام) و امام رضا(علیه السلام) را تسلیت گفت و تصریح کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای ماه محرم سیاهپوش غم ائمه اطهار بوده اند و سیره علمی و زندگی ایشان را الگوی خود قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شیعیان به برکت محبت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه اطهار غنی ترین افراد دنیا هستند، خاطرنشان کرد: دین اسلام پیام آور سعادت و کمال است و انسان ها را از زیر ظلم و جور مستبدان نجات می دهد.

کد خبر 1724318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha