برپایی ۹ موکب به همت خادمیاران رضوی مازندران در مشهد

امامزاده از برپایی ۹ موکب به همت خادمیاران رضوی مازندران در مشهد خبر داد و گفت: در روزهای پایانی ماه صفر این موکب ها خدمات ویژه فرهنگی، اطعام دهی و عزاداری به مردم ارائه کردند.

محمداسماعیل امامزاده - دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازترران اظهار کرد: خادمان موکب‌های استان مازندران در ایام سوگواری رحلت نبی مکرم اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سلامت و تغذیه به زائران امام هشتم (ع) ارائه کردند.
وی افزود: همه تلاش ما در این روزها ارائه خدمات بهتر به زائران‌امام هشتم و دوستداران اهل بیت(ع) بوده است.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران همچنین با اشاره به برپایی آیین های مختلف عزاداری در شهرهای مختلف مازندران یادآور شد: آیین های مختلف عزاداری در ۲۲ شهرستان به عنوان طریق الرضا برگزار و خادمیاران با برپایی موکب، اطعام دهی به عزاداران امام رضا(ع)  در شهرستان های مختلف مازندران را اجرایی کردند و دسته جات سینه زنی خادمیاران هم برگزار شد.
امامزاده گفت: در شام غریبان هم خادمیاران رضوی با برنامه منسجم پای کار خواهند بود.
وی افزود: در مشهد مقدس همزمان با روزهای آخر ماه صفر، ۹ موکب به مدت ۴ روز با ظرفیت هر کانون ۲ هزار وعده غذا در هر نوبت برپا شد و در کنار وعده های غذایی، میان وعده ها در دستور کار بوده است.

برپایی ۹ موکب به همت خادمیاران رضوی مازندران در مشهد
به گفته دبیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران، برنامه فرهنگی خادمیاران در مشهد، عزاداری در صحن قدس بوده است که با حضو ۷۰۰ تن از مردم ولایی با مداحی مداحان استان با گویش مازندرانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در استان‌مازندران برگزار شد.
امامزاده یادآور شد: توسط مردم و دوستداران به اهل بیت(ع)  خدمات فراوانی به کانون های خدمت رضوی ارائه مازندران ارائه شد که در قالب ۹ موکب بیش از یک‌میلیارد تومان کمک توسط مازندرانی در ۴ روز به عزادار ارائه شد و در همین راستا ۲۰ تن برنج طبخ و در بین زائران توزیع شد.

کد خبر 1724383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha