اطعام دهی اعضای کانون امام علی(ع) نکا در مشهد

افشارزاده از حضور بچه مسجدی های کانون امام علی(ع) نکا در مشهد مقدس در ایام سوگواری شهادت امام رضا (ع) خبر داد و گفت: اعضای کانون مسجد با همراهی خانواده در این مراسم معنوی حضور یافتند.

مجتبی افشارزاده- مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام رضا(ع) و با هدف تعظیم شعائر دینی در جامعه و در بین نسل جدید، کاروان امام رضایی این کانون به مشهد مقدس اعزام شدند.

اطعام دهی اعضای کانون امام علی(ع) نکا در مشهد
وی افزود: دهه آخر صفر و آیین پیاده‌روی اربعین و شهادت امام رضا علیه‌السلام یکی از زیباترین جلوه‌های فرهنگ دینی مذهبی ماست که اعضای کانون امام علی نکا بعد از حضور در کربلا به مشهد اعزام شدند.
مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: به برکت حضور در صحن و سرای امام هشتم علیه‌السلام، به عزاداری و اطعام دهی در این ایام‌پرداخته شد.

اطعام دهی اعضای کانون امام علی(ع) نکا در مشهد
افشارزاده گفت:  همزمان با شهادت امام رضا(ع) ۱۱۰ خانوار و حدود ۴۰۰ نفراز بچه ها کوی مهرگان نکا در مشهد مقدس حضور  داشته وعزاداری کردند.
وی یادآور شد:  دراین برنامه مراسم دسته روی وشام دهی شب شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس به همت کانون امام علی(ع) نکا و شورایاری کوی مهرگان نکا اجرایی شد.

کد خبر 1724385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha