خدمتی ۶۰ روزه که رنگ و بوی دلدادگی دارد

کرامت پیرنیا با اشاره به فعالیت های کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در ماه های محرم و صفر، گفت: از ابتدای ماه محرم تا به امروز موکب خادمیاران رضوی در چهارراه بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر است.

کرامت پیرنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در ماه های محرم و صفر، گفت: از ابتدای ماه محرم تا به امروز موکب خادمیاران رضوی در چهارراه بیمارستان امام خمینی (ره) مستقر است.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت افزود: در این موکب خدماتی همچون توزیع غذا، شربت چای و دمنوش ارائه می شود و همچنین در راستای همین موکب بسته های گوشت قربانی نیز در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی بیان کرد: روز گذشته نیز یک راس گوساله قربانی کردیم و گوشت قربانی را در بین نیازمندان و فقرا توزیع کردیم.

پیرنیا ابراز کرد: در ایام پایانی ماه صفر خادمیاران رضوی با حضور در بیمارستان از بیماران عیادت کردند و با خانواده های شهدا، نخبگان ایثار و شهادت نیز دیداری صمیمانه داشتند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت برپایی روضه های خانگی را خدمتی دیگر از کانون خادمیاران رضوی جیرفت عنوان کرد و گفت: این مجالس خانگی همراه با سخنرانی، مداحی و پذیرایی بوده که توسط خادمیاران انجام شده است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز در همین ایام یک موکب خدمت دیگر در ابتدای جاده پلیس راه جهت پذیرایی از مسافران عبوری راه اندازی شد که در این موکب نیز با آب خنک، شربت و آش از مسافران پذیرایی شد.

پیرنیا بیان کرد: از ۱۵ مهرماه تا ۱۸ مهر ماه چایخانه حرم امام رضا (ع) در صحن امام حسن مجتبی (ع) برپا می‌شود و همشهریانی که به مشهد مقدس مشرف می‌شوند می‌توانند به این چایخانه مراجعه کنند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات کانون خادمیاران رضوی اعزام زائر اولی ها به مشهد مقدس است و در همین راستا در روزهای آتی یک اتوبوس زائر اولی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی یادآور شد: در آستانه اربعین حسینی کانون خادمیاران رضوی جیرفت اقلام غذایی و آب معدنی به درخواست کانون خدمت رضوی استان در اختیار کانون خادمیاران رضوی نرماشیر قرار داد تا از زائران افغانستانی و پاکستانی عازم کربلای معلی پذیرایی کنند.

پیرنیا ابراز کرد: همچنین اقلام خوراکی جهت پذیرایی از زائران امام رضا (ع) که در مسیر بازگشت از مشهد مقدس به شهرهای خود هستند در اختیار کانون خادمیاران رضوی شهرستان راور قرار داده شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت اضافه کرد: به همت کانون محله خدمت امامزاده ساردوئیه نیز یک موکب خدمت رسانی در ایام اربعین حسینی در جوار امامزاده سید سلطان احمد برپا شد.

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز در ایام اربعین حسینی یک موکب هم در جاده کربلا به حله بر پا کردیم و در این موکب نیز با توزیع آب معدنی، دمنوش و غذای گرم پذیرای زائران اباعبدالله الحسین (ع) بودیم.

کد خبر 1724393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha