فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس رونق بگیرد

بهدانی گفت: امسال باید فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس رونق بگیرد و بخش کوچکی از وظایفی که سند تحول به عهده ما گذاشته برای تربیت نسل تراز انقلاب رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مجید بهدانی صبح امروز یک‌شنبه(26 شهریور) در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان بیرجند که هم‌زمان با گردهمایی 4 هزار نفر از مدیران مدارس شهر تهران با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: سالی که گذشت چه از ماه مهر که با اغتشاشات شروع شد و چه از فرایند رتبه‌بندی معلمان، تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در زمستان و بدحالی دانش‌آموزان، سال پر چالش و سختی را برای مدیران مدارس رقم زد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند بیان کرد: امسال بازگشایی مدارس در ماه مهر را با شعار «ایمان و امید» آغاز خواهیم کرد دو مولفه‌ای که دانش‌آموز امروز برای اوج گرفتن و رسیدن به قله به آن نیاز دارد و باید تلاش کنیم که با این دو مولفه سرافراز سال تحصیلی پیش‌رو را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به اقامه باشکوه نماز جماعت، محفل انس با قرآن و کارگاه‌های تبیینی در مدارس بیرجند در سال گذشته، از همه مدیران درخواست کرد برای بارورسازی ایمان دانش‌آموزان و تقویت آن دوباره به اقامه نماز اول وقت توجه کنند.

بهدانی با بیان اینکه باید از اقامه نماز اول وقت به عنوان نقطه عطف انسان‌سازی یاد کنیم، ادامه داد: امسال باید برگزاری کارگاه‌های جهاد تبیین در مدارس همچون سال گذشته در دستور کار باشد.

مدیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه‌های درخشان دانش‌آموزان در جشنواره جابربن حیان و جشنواره خوارمی، گفت: آموزش صرفا به کلاس ختم نمی‌شود و فرصت‌های متنوع یادگیری از جمله شرکت در اینگونه جشنواره‌ها نیز مدنظر است.



وی با بیان اینکه امیدواریم امسال هم فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس شهرستان بیرجند رونق بگیرد و بخش کوچکی از وظایفی که سند تحول به عهده گذاشته با تربیت نسل تراز انقلاب رقم بخورد.

کد خبر 1724440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha