راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» در منطقه آزاد اروند معرفی شدند

منتخبین مرحله استانی شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» منطقه آزاد اروند در بخش برادران و خواهران مشخص شدند و رتبه های برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

«حسین قانعیان‌پور» امروز (یکشنبه ۲۶ شهریورماه) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان »در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز؛ با حضور پرشور فعالین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند به پایان رسید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از منطقه آزاد اروند، افزود: ۱۸۰ نفر به عنوان منتخبین مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقه قرآنی «مدهامتان» در بخش برادران و خواهران مشخص شدند و رتبه های برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: در رشته اذان (سنین بالای ۱۶ سال) عباس دریس و سجاد مهنایی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم؛ در رشته اذان (سنین زیر ۱۶ سال) سید سجاد مفتی عریض، ضیاء هلالیم و صطفی مساعد به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

قانعیان‌پور به نفرات برتر رشته حفظ جزء سی ام قرآن کریم نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در این رشته نیز یاسین بغلانی، امیرحسین عیدانی و علیرضا اموری حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی گفت: در رشته حفظ کل قرآن کریم (سنین بالای ۱۶ سال) در بخش برادران آقای محمد امیری فرد رتبه اول و در بخش خواهران سرکار خانم مرضیه حاکمی پور رتبه اول را کسب کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، با اعلام نفرات برتر رشته قرائت تحقیق (سنین بالای ۱۶ سال) در بخش برادران و خواهران، بیان کرد: در این رشته آقای عدنان مومنین عنوان اول بخش برادران و خانم‌ها لیلا دورقی احمدی و غزل سامری به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند.

وی سید ماجد هاشمی تبار را حائز رتبه نخست بخش برادران در رشته قرائت ترتیل (سنین بالای ۱۶ سال) عنوان کرد و بیان داشت: همچنین در این رشته علیرضا هلبوبالدی رتبه دوم را کسب کرد، ضمن اینکه در بخش خواهران نیز خانم ها بینا بن رشید، شیما حزباوی و فاطمه مطرودی مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

قانعیان پور، ادامه داد: همچنین محمد حسین نسیمیان، محمد قائم جعفری و مهدی بیتا به ترتیب توانستند رتبه‌های اول تا سوم رشته قرائت ترتیل (سنین زیر ۱۶ سال) را از آن خود کنند.

وی با اشاره به نفرات برتر رشته مکبری (سنین زیر ۱۶سال)، گفت: در این رشته محمد مهدی عصفوری، امیرحسین زرسنج و میلاد ناخدا اصل مقام های اول، دوم و سوم را بدست آوردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند، در خاطر نشان کرد: این افراد که از فعالین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آبادان و خرمشهر هستند، توانستند در این دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» به مرحله کشوری راه یابند.

وی بیان کرد: تاریخ اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان متعاقباً از طریق ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اروند اعلام خواهد شد.

کد خبر 1724442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha