برگزاری نشست برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نطنز

نشست برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس نطنز با حضور امام جمعه بادرود، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، بخشداران، معاون فرماندار و مسئولین ادارات برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان؛ نشست برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس نطنز با حضور امام جمعه بادرود، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، بخشداران، معاون فرماندار و مسئولین ادارات برگزار گردید.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این نکته که مهم شمردن اینگونه یادواره ها مایه احیای فرهنگ شهید و شهادت است بر لزوم برگزاری مراسم به صورت پرشور تاکید کرد و گفت: می طلبد در مجموعه برنامه های هفته دفاع مقدس و سایر برنامه های مشابه و بویژه در نماز جمعه مردم حضور پررنگ داشته باشند.

سرهنگ شبانی زاده هم به بیان برنامه ها و روزشمار این هفته پرداخت و به اهمیت این ایام بویژه لزوم تبیین نقش ولایت و رهبری و بسیجیان در دفاع مقدس همچنین تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی اشاره کرد.

فرماندار شهرستان نطنز در بخش پایانی این نشست با جمع بندی کلیه مباحث مطرح شده توسط اعضا و تاکید بر تدوین و اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در چهارچوب سیاست‌های دستورالعمل گرامیداشت این هفته،دولت سیزدهم را بسیار متفاوت تر از دولت قبل عنوان کرد و با تاکید بر این موضوع که دوایر و ادارات همگی کارگزار دولت هستند گفت: برای حل مشکلات مردم و اجرای برنامه های فرهنگی میطلبد از حالت تدافعی خارج شده و در مواجهه با مشکلات هجومی برخورد کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که در هفته دولت نیز تمامی امور به صورت مردمی برگزار شد، برحضور مردم در برنامه های پیش رو و تشویق همگان تاکید کرد.

کد خبر 1724474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha