معلمان، نقش محوری در تعلیم و تربیت و ایجاد امید در آینده سازان کشور دارند

رفیعی با اشاره به اینکه عوامل گوناگون در تعلیم و تربیت دانش آموزان به‌عنوان آینده سازان کشور مؤثر می باشد گفت: مدیران و معلمان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه و کارخانه عظیم انسان سازی، نقش محوری و بسیار مهمی در این زمینه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در آیین تحویل ۲۳ مدرسه در مناطق و نواحی ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در راستای تقویت  آموزش و پرورش، در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری اقدامات گسترده ای صورت گرفته است که نتیجه باید در خروجی آن که همانا تربیت انسان در تراز انقلاب اسلامی است خود را نشان دهد.

وی گریزی به فعالیت گسترده دشمنان برای نا امید کردن قشر نوجوان و جوان زد و گفت: طی سال های گذشته و به دنبال ناامیدی دشمن از تعرض نظامی و جنگ سخت، تضعیف و تغییر نظام در قالب جنگ ترکیبی و به ویژه جنگ شناختی مورد توجه دشمن قرار گرفت.

رفیعی با بیان اینکه علت تکاپوی دشمن، پیشرفت و اقتدار مستمر کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و داعیه تمدنی نظام اسلامی است، گفت: دشمن با جنگ روانی و دروغ های بزرگ و انتشار گسترده آن با توجه به برتری رسانه‌ای، به دنبال بی هویت کردن نسل جدید و ایجاد یاس و ناامیدی در میان اقشار مختلف مردم است و در نقطه مقابل ما هم باید در راستای تقویت هویت دینی و ملی و نیز ایمان و امید نسل جدید تلاش نماییم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ به دنبال ایجاد و تعمیق نارضایتی می باشد گفت: معلمان و مدیران در خط مقدم این جنگ قرار دارند و بایستی با دشمن شناسی، اقدام به تبیین صحیح واقعیات و افتخارات کشور عزیزمان نموده و در راستای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی و ساخت ایران قوی از طریق دانش‌آموزان اهتمام نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: باوجود تلاش گسترده دشمنان  برای توقف قطار پیشرفت کشور، اما با هوشیاری و حضور در صحنه مردم این نقشه های شوم همچون همیشه، نقش برآب شده و خواهد شد.

کد خبر 1724524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha