بسیج برای جامعه و نظام اسلامی، یکی از ضروریات است

فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت: بسیج برای جامعه و نظام اسلامی یکی از ضروریات است و بایستی از این ظرفیت عظیم در جهت رفع مشکلات مردم و انقلاب استفاده شود.

علی دارابی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و اهمیت نقش و جایگاه بسیج اظهارکرد: امروز کار جهادی و روحیه خدمت بی منت بایستی سرلوحه کار همه مسئولان و همچنین بسیجیان عزیز قرار گیرد تا بتوانیم از مشکلات موجود عبور کنیم.

 وی بیان کرد: بسیج در هر عرصه ای احساس کند می تواند به مردم عزیز خدمت کند وارد خواهد شد و با روحیه جهادی کار را به نحو احسن و کمترین هزینه انجام خواهد داد و تاکنون با کمک بسیجیان در سطح کشور و شهرستان کارهای خوبی انجام شده و به ثمر نشسته است.

دارابی در خصوص حضور بسیجیان در مساجد عنوان کرد: با ارتباط مسجد و حضور در مسجد، مسلما جوان و نوجوان ما در مسیر الهی قرار می گیرد، بسیجیان باید دوستان و هم محله ای های خود را به مسجد دعوت کنند و آنها را با خانه خدا آشنا کنند.

 فرمانده سپاه ناحیه شیروان اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین نوجوان و مسجد می باشد لیکن پایگاه بسیج با استفاده از ظرفیت های گسترده می تواند در سطح محله به عنوان پایگاه جذب شناخته شود.

دارابی بیان کرد: مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در سطح منطقه استحفاظی باید با استفاده از ظرفیت خود بسیجیان و همکاری اهالی مسجد حل شود که مسلما گروه های جهادی پایگاه های بسیج ظرفیت بزرگی در رفع مشکلات محله دارند.

 وی بیان کرد: بسیجیان در همه صحنه ها حضور پرشور و نقش فعال و گسترده ای داشتند و سعی کردند تا با اقدامات خود بتوانند بخشی از مشکلات مردم حل شود.

کد خبر 1724534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha