وزیر پیشنهادی ورزش در برنامه هایش به ورزش بانوان توجه ویژه داشته است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش دربرنامه هایش به ورزش بانوان توجه ویژه داشته است،گفت: در حوزه ورزش همگانی حضور بانوان ضامن سلامت اجتماعی و معنوی جامعه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، زهره الهیان درادامه  جلسه علنی امروزدوشنبه(۲۷شهریور) مجلس شورای اسلامی و در موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،گفت: آقای هاشمی یک مدیر بسیجی است. انتظار می‌رود با حضور در این جایگاه نظام‌نامه فرهنگی ورزشی کشور به خوبی اجرایی شود و برنامه‌های ایشان برای تیم‌های ملی در کنار رویکرد فنی ارائه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه حرکت و برنامه ‌ریزی ویژه‌ای برای ارتقاء هویت ملی باید در دستور کار قرار گیرد اظهار کرد: برنامه تحول‌آفرینی در حیطه ورزشی ارائه شده است. ما نیازمند حمایت از قهرمانان ورزشی در تمام سطوح هستیم.

وی تصریح کرد: موضوع دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ورزش بانوان است که در برنامه‌های ایشان نیز تاکید شده است.همانطوری که رهبری اشاره داشتند زمانی که یک بانوی محجبه در سطح بین‌المللی به عنوان قهرمان حضور پیدا می‌کند نشانه عظمت زن مسلمان است. در حوزه ورزش همگانی حضور بانوان ضامن سلامت اجتماعی و معنوی جامعه است. اگر دختران و مادران ما سالم باشند، خانواده‌های ما سالم هستند و اگر خانواده‌ها سالم باشند جامعه سالم خواهد بود.

سارا فلاحی نماینده ایلام در مجلس نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: یکی از مهم‌ترین چالش‌های کشور ما و یکی از حلقه‌های مفقوده توسعه، مدیران غیر تخصصی هستند که در گلوگاه‌ها به  این سرزمین تزریق می‌شوند. وزیر پیشنهادی ورزش نه مدیر غیر تخصصی و نه مدیر آسانسوری است بلکه او تمام مراحل را پلکانی طی کرده و از ورزش فهم دارد و می‌داند که ورزش چه جایگاه مهمی در توسعه کشور دارد، می‌داند که ورزش صرفا مربوط به حوزه ذهن و جسم نیست بلکه ربطی وثیق با سیاست، اجتماع و فرهنگ دارد.

وی اظهار کرد: امیدواریم آقای هاشمی به این مهم توجه کند که بانوان می‌توانند ورزش این سرزمین را تکان دهند و جمهوری اسلامی را در رنکینگ های ورزشی بالا ببرد.از آقای هاشمی انتظار داریم زمانی که بر کرسی مسئولیت قرار گرفت، فهم از منافع ملی را به ورزش کشور تزریق کند؛ قطعاً او می‌داند که ورزش تربیتی، قهرمانی، حرفه‌ای و همگانی اگر مورد توجه قرار بگیرد میان‌برترین راه برای معرفی جمهوری اسلامی به جهان است.

وی خاطرنشان کرد: آقای کیومرث هاشمی به عنوان مدیری که تک تک حوزه‌های ورزشی را می‌شناسد و از معاونت تربیت بدنی ملایر به بالاترین مقام کمیته ملی المپیک رسیده است، می‌داند که هزینه در حوزه ورزش به معنای سرمایه گذاری است. او قطعاً می‌داند که تعهد به ملت ایران هزینه دارد و باید آمادگی پرداختن هزینه را داشته باشد.

همچنین حجت الاسلام احد آزادیخواه در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که به مدیری مجرب، خانواده‌دار و عالم در حوزه ورزش و جوانان یعنی آقای کیومرث هاشمی روی آورده است.کمیسیون تخصصی فرهنگی با پیشنهاد رئیس جمهور، صلاحیت و برنامه‌های آقای کیومرث هاشمی را با دقت نظر بررسی کرده و آقای هاشمی با معدل بالا توانسته نظر کمیسیون را جلب کند. آقای حاجی بابایی به عنوان وزیر پیشین آموزش و پرورش که با آقای هاشمی کار کرده‌اند صلاحیت ایشان را تایید می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان یک برنامه مدونی در سطوح مختلف برای بانوان، جوانان و روستاییان ارائه کرده است. ایشان دارای رزومه پر و پیمانی است و می‌تواند مشکلات این حوزه را حل کند. آقای هاشمی با انبوهی از تجارب مختلف آمده و می‌تواند مشکلات حوزه ورزش و جوانان را به درستی مدیریت کند.

کد خبر 1724574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha