اسکان و پذیرایی از 50 هزار زائر رضوی در میقات الرضا(ع) طبس

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: در ایام پایانی ماه صفر بیش از 50 هزار نفر در میقات الرضا(ع) طبس اسکان و پذیرایی شدند.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: این آستان مقدس در ایام پایانی ماه صفر میزبان جمعیت بسیاری از دوست داران اهل بیت (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر بیش از 50 هزار نفر در میقات الرضا(ع) طبس اسکان و پذیرایی شدند، افزود: این زائران از استان های مرکزی و جنوبی کشور که به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر عازم مشهد مقدس بودند در این آستان مقدس حضور پیدا کردند.

قاسم زاده در ادامه گفت: در این راستا تسهیلات اقامتی مشتمل بر ۱۲۰ اتاق، سوئیت و مهمانسرا جهت رفاه حال زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) شهرستان طبس فراهم شده بود.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس ادامه داد: فضاهایی نیز جهت اسکان موقت به تفکیک برادر و خواهر با ظرفیت قریب به یک هزار نفر در این آستان مقدس مفروش شده بود و با تهیه پتو به میزان مورد نیاز با مساعدت ستاد بازسازی عتبات عالیات، برای اسکان شبانه موقت آنان اختصاص داده شد.

وی در پایان عنوان کرد: در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) تمام تلاش خود را کردیم تا زائران حریم امن رضوی در آسایش و آرامش باشند.

کد خبر 1724630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha