بهره برداری از سه طرح سلامت در بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گفت: سه طرح سلامت شامل بخش نوزادان، توسعه فضای فیزیکی دیالیز و بخش جدید تزریقات و پانسمان بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان به بهره برداری رسید.

امین خردمند، مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: برای اجرای طرح های مزبور 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و  همچنین برای راه اندازی برج های خنک کننده، دستگاه هواساز و چیلر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: هزینه کرد سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید و نصب دو دستگاه برق از دیگر اقدامات انجام شده برای این بیمارستان بوده است.

خردمند با بیان اینکه تکمیل بخش اعصاب و روان این بیمارستان نیز 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: سه دستگاه دیالیز جدید، دستگاه سونوگرافی، فتوتراپ و ترالی اورژانس اخیرا خریداری و به تجهیزات این بیمارستان اضافه شده که خدمت رسانی را تسهیل کرده است.

 مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: طی یکسال اخیر با توجه به افزایش فضاهای فیزیکی دیالیز و نوزادان تمهیدات جذب نیروی انسانی نیز اندیشیده شده و تعداد 142 نفر نیروی تخصصی و  12نفر نیروی خدماتی نیز جهت جبران نیروی انسانی این بیمارستان جذب شده که تعدادی شروع بکار کرده و مابقی نیروها نیز به مرور شروع به کار خواهند کرد.

خردمند اضافه کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان سال گذشته به همت کارکنان و تلاش های مضاعف آنان موفق به کسب درجه اعتبار بخشی شد که این برای چندمین سال متوالی است.

 بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی امام خمینی(ره) شیروان از سال ۷۴ در پنج طبقه فعالیت خود را آغاز کرده است و اینک به بیماران دو شهرستان شیروان و فاروج خدمات درمانی ارائه می دهد.

 

 

 

کد خبر 1724686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha