آغاز فرایند چهارمین جشنواره ملی«فَردُخت» در کاشان

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فرایند چهارمین جشنواره ملی«فَردُخت» با رونمایی از پوستر این جشنواره خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت» با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، دبیر کارگروه مد و لباس کشور، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران و مسئولین شهری کاشان، مربیان و هنرمندان رشته طراحی دوخت و لباس و همچنین خیاطان در تالار مرحوم دکتر تفضلی اتاق بازرگانی برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: چهارمین جشنواره «فَردُخت» رقابتی فرهنگی، هنری و دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس است که به صورت ملی به اهتمام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه الزهرا با همکاری تعدادی از نهادها و ارگان‌های شهر کاشان برگزار می‌شود.

فرجی ادامه داد: این رویداد با موضوع دوخت مانتو اجتماع، طراحی کالکشن خانواده و پژوهش در سه سطح ویژندها، آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی به دبیری محمدرضا نجفی اجرا می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد ۳٠ مهر ماه و زمان تحویل آثار ۱٠ آذر ماه سال جاری اعلام شده است.

وی افزود: تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظام جمهوری اسلامی، ارائه الگوهای ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه تاریخی و فرهنگی کاشان، ایجاد بستر تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی و ارائه الگوهای ایرانی اسلامی از جمله اهداف اجرای این رویداد رقابتی عنوان شده است.

کد خبر 1724696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha