تولید دفتر مشق ارزان قیمت در چوب و کاغذ مازندران|کاغذ تحریر رایگان به دست دانش آموزان نیازمند می رسد

نیک نژاد از تولید ۳۸۰هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰برگ و ۱۰۰ برگ در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد و گفت: روند تولید و عرضه دفتر مشق تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه دارد.

امید نیک نژاد- مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به توانمندی تولید کنندگان این شرکت در بحث تامین کاغذ تحریر و تولید دفتر مشق مورد نیاز دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: با مشارکت یکی از درگاه های فروش اینترنتی و چاپخانه و با استفاده از کاغذ ایرانی از ابتدای شهریور ماه امسال ۳۸۰هزار جلد دفتر مشق ارزان قیمت ۶۰برگ و ۱۰۰ برگ تولید و به فروش رسیده است.

وی افزود: روند تولید و عرضه دفتر مشق تا مهرماه برای رفع نیاز بخشی از جامعه هدف ادامه خواهد داشت که با اینکار بخشی از نیاز دانش آموزان کشور مرتفع خواهد شد.

نیک نژاد، تولید دفترچه با کاغذ ایرانی را برگ زرین دیگری در آلبوم افتخارات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران دانست و گفت: بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با ناشر و با تامین کاغذ ایرانی، طرح روی جلد دفترچه های تولیدی نیز نمادهای ملی و ایرانی است.

وی با اشاره به امکان خرید اینترنتی دفتر تولیدی این شرکت، ادامه داد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستیابی به خودکفایی کاغذ در کشور این شرکت موفق شد سال گذشته ۷۰ درصد از نیاز کاغذ وزارت آموزش و پرورش برای کتب درسی ۱۴ میلیون دانش آموز ایرانی را تولید و امسال هم بیش از ۸۵درصد کاغذ کتاب های درسی از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

نیک نژاد با اشاره به حمایت های دولت سیزدهم خصوصا رییس محترم جمهور و معاون اول ریاست جمهوری در تحقق شعار سال و تداوم تولید، برنامه خودکفایی در تولید کاغذ را برنامه ای ملی و اثر گذار خواند و از آمادگی همه جانبه صنایع چوب و کاغذ مازندران در تحقق این هدف خبر داد.

وی افزود: در ذیل برنامه های دولت مردمی در برداشتن بخشی از بار اقتصادی از دوش خانواده ها و حمایت و مساعدت بانک ملی بخشی از کاغذ مورد نیاز مناطق محروم بصورت رایگان تولید و تامین خواهدشد که در آینده در این زمینه اطلاع رسانی مفصل صورت خواهد گرفت.

نیک نژاد با اشاره به منوبیات مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در جامعه خاطرنشان شد: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از این پس زبان گویای دولت در انعکاس بخشی از دست آوردهای فرهنگی خصوصا در حوزه فرهنگ، نشر و کتاب بوده و این امر را وظیفه ملی و میهنی خود می دانیم.

کد خبر 1724702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha