وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه های سازمان یافته دشمنان است

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت:وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه های سازمان یافته دشمنان است و این امر مهم باید همیشگی و پایدار باشد و بر ما واجب است از صلح ، آرامش، همدلی و همزمانی که اکنون در بین مذاهب مختلف نظام اسلامی حاکم است، قدردانی کنیم.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت ماه ربیع الاول ،گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم برادری و اتحاد میان مسلمان و کشورهای اسلامی است.

 رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه افزود: رمز پیروزی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی، وحدت و هم زبانی بین مذاهب مختلف است و علمای اهل سنت و اهل تشییع باید پرچم دار این امر باشند همچنین پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان سفارش زیادی کرده اند و باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی نسبت به حفظ وحدت امت اسلامی تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: امروزه به برکت انقلاب، عنصر وحدت در کشورمان بیش از هر کشور دیگری حاکم است و محبت، همدلی و مودت در بین مذاهب مختلف ایران اسلامی، از استحکام و پایداری بسیاری برخوردار است لذا حفظ وحدت و تاکید بر اشتراک های مذهبی بین شیعه و سنی از مهم ترین نیازهای مسلمانان است و امروز تلاش برای تقویت وحدت و همبستگی بیش از از هر زمان دیگری ضرورت دارد.
 

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به برنامه های هفته وحدت در کرمانشاه، اظهار کرد: در هفته وحدت برنامه های مختلفی همچون دف زنی ، برپایی جشن های مختلف بخصوص در مناطق اهل سنت را شاهد هستیم و میزبان ۶۰۰ میهمان برای شرکت در همایش وحدت که  پیام آور وحدت و امنیت خواهد بود، لذا از مسئولان دستگاه ها درخواست داریم به صورت ویژه نسبت به این موضوع توجه داشته باشند، که همین برای استان متنوع کرمانشاه بسیار وحدت آفرین خواهد بود.

  رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: امروز دشمنان در صدد راه اندازی جنگ مذهبی هستند که خوشبختانه با هوشیاری و آگاهی مردم و هشیاری نیروهای نظامی نقشه های آنان خنثی شده است و  علیرغم برخی دسیسه ها و تحرکات برای اختلاف افکنی، شیعه و سنی در ایران به وحدت عملی دست پیدا کرده اند.

کد خبر 1724777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha