شهر علی آباد در تدارک برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهدا

حجت الاسلام علی مقدس زاده گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ۲۷ مهرماه سال جاری یادواره شهدای شهر علی آباد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی مقدس زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مقام معظم رهبری می فرماید؛ «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست».

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر علی آباد افزود: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری ۲۷ مهرماه سال جاری یادواره شهدای شهر علی آباد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این بیست و پنجمین یادواره شهدای شهر علی آباد است که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مقدس زاده ابراز کرد: بیست و پنجمین یادواره شهدای شهر علی آباد با حضور مهمانان کشوری در جوار مرقد شهید گمنام شهر علی آباد برگزار می شود.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر علی آباد خاطرنشان کرد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این یادواره، امروز با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی، رئیس شورای حل اختلاف و فرمانده حوزه مقاومت بسیج، شهردار شهر علی آباد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جیرفت جلسه هم اندیشی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این نشست استفاده از ظرفیت انسانی و اجرایی بومی شهر علی آباد به ویژه جوانان در برگزاری هر چه بهتر این یادواره در دستور کار قرار گرفت.

حجت الاسلام مقدس زاده عنوان کرد: تشکیل کارگروه های یادواره و تقسیم کار بین اعضای ستاد یادواره شهدای شهر علی آباد از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

دبیر ستاد یادواره شهدای شهر علی تعداد شهدای این شهر را ۲۳ شهید عنوان کرد و گفت: این یادواره به یاد این شهیدان که ۲ تن از آنها از سرداران دفاع مقدس، یک تن شهیده و یک تن نیز شهید گمنام است، برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: شهیدان دهقان و جشان پور (سالاری) از سرداران هشت سال دفاع مقدس هستند و شهیده فتانه درینی از شهدای مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی می باشد.

کد خبر 1724816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha